Ti videnskabelige beviser på bibelens troværdighed.
Bjarne
2024-03-14 20:55:17 UTC
Her er ti videnskabelige beviser på at bibelen er sand.

Så der er endnu mere grund til at blive kristen, selv for skeptiske
personer, der gerne vil se beviser før de vil tro.

Her er så ti af dem.
--
Mvh
Bjarne.
Bjarne
2024-03-15 11:30:05 UTC
http://youtu.be/t2sMJMXDiH4
Så der er endnu mere grund til at blive kristen, selv for skeptiske
personer, der gerne vil se beviser før de vil tro.
Her er så ti af dem.
Og således får man ateister skrømt væk.
Virker hver eneste gang! 👍😊
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3800.638
2024-03-15 11:39:59 UTC
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvis det du henviser til, er niveauet/kravet til beviser, så kan man
bevise hvad som helst.

Jeg tror snarere at de fleste ved, at dine beviser slet ikke er beviser
(i den forstand de fleste forstår ved 'beviser'). Derfor er det omsonst
at reagere på dine "beviser". Du har råbt "ulv" for mange gange...
--
The sound is just what it is; it's air vibrating.
It's up to us whether we start an argument with it.
Bjarne
2024-03-15 18:10:48 UTC
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Nu har du jo aldrig gidet overhovedet at se på disse beviser.
Du er jo blot en bralderrøv, uden andet end lunken luft.

Mener du at det er at råbe ulven kommer, at fortælle at jorden er rund og
svæver frit i rummet?

Eller hvilken af de beviser der nævnes her, mener du er at råbe ulven
kommer?

Stop nu med dit løgnagtige pladder.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 0531.259
2024-03-15 19:07:47 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jo det har jeg, og du ved intet om om jeg har set dem.
Post by Bjarne
Du er jo blot en bralderrøv, uden andet end lunken luft.
Mener du at det er at råbe ulven kommer, at fortælle at jorden er rund og
svæver frit i rummet?
Jeg mener du "råber ulv", hver gang du siger "her er beviser(ne)", og vi
så ser dem igennem for blot at konstatere, at det intet har med beviser
at gøre. Efter et antal gange, så er der ingen der orker, igen igen
igen, at fortælle dig, at det ikke er beviser. (pointen i drengen der
råber ulv).
--
If you can solve your problem, then what is the need of worrying?
If you cannot solve it, then what is the use of worrying?
Bjarne
2024-03-16 00:42:29 UTC
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Det kan du jo umulig vide, når du aldrig har set eller læst de beviser jeg
har lagt op her, som er flere hundrede nu.

Fortæl mig om bare et bevis jeg har henvist til, som har noget som helst der
kan tolkes som ulven kommer.

Så vil jeg da gerne tage en diskussion om det.
Men jeg ved jo også at du aldrig vil gøre det, for det er jo umuligt at
skulle forsvare en løgn.

Men jeg vil da se frem til dit svar og dokumentation.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 1623.146
2024-03-16 09:20:50 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Det påstod du også i dit forrige indlæg, og det har jeg besvaret i mit
sidste indlæg. Så (gen?)læs det du besvarer, hvis du vitterligt vil vide
det.
Post by Bjarne
Fortæl mig om bare et bevis jeg har henvist til, som har noget som
helst der kan tolkes som ulven kommer.
Det er ikke din beviser der er "ulven kommer", men din vedvarende
påstand om at "her er beviser(ne)", som gang på gang er blevet skudt ned
som beviser.
--
Hvis du venter på, at nogen skal komme og frelse dig,
er du på venteliste.
Bjarne
2024-03-16 09:42:00 UTC
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Kom bare med et lille eksempel på et bevis jeg har fortalt dig om, og som du
udtrykker det, er blevet skudt ned?

Men nej det kommer du aldrig med, så du må igang med at fabrikere en ny
løgn.
Eller går du direkte i skjul denne gang?

Det bliver spændende.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 4000.109
2024-03-16 10:41:19 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Du er endnu ikke kommet med noget, som er et bevis for biblen. Så vælg
selv ;-)
Post by Bjarne
Men nej det kommer du aldrig med, så du må igang med at fabrikere en
ny løgn.
Done.
Post by Bjarne
Eller går du direkte i skjul denne gang?
Transponering.. Det er din taktik.
--
The greatest enemy of knowledge is not ignorance,
it is the illusion of knowledge. - Daniel J. Boorstin
Bjarne
2024-03-16 11:12:33 UTC
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Eller går du direkte i skjul denne gang?
Transponering.. Det er din taktik.
Præcis som forventet.
Håber folk der følger tråden her, kan se hvor falske i ateister er.

Målet er jo at advare folk mod de falske lærere og profeter, og det kan man
bedst, ved at gøre deres falskhed, klar og synlig for alle.

Så tak for din store hjælp, med at vise og synliggøre, i ateisters
falskheder og skjulte dagsordener.

--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-03-16 11:16:12 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Du klarer det da ellers glimrende Bjarne, hvad falske "beviser"
og deslige angår.
Helle Jensen
Bjarne
2024-03-16 15:39:57 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Nå, mon det er derfor i aldrig har kunnet finde et eneste af de beviser jeg
har præsenteret for jer, som ikke er sandheden.

Skulle du ikke vise mig et af alle de beviser du påstår er skudt ned?

Jeg har vis i hver eneste tråd jeg har deltaget i, spurgt om i ikke ville
vise eller fortælle mig hvad der har været forkert.

Ingen har endnu kunnet påvise en fejl i disse beviser jeg lægger op.

Men i viser da med al tydelighed, at i er skrækslagen over at se disse
beviser.

Da de jo er fugtige og ikke forsvinder, bliver i jo nødt til at skyde
budbringeren.

Uheldigvis for jer, er jeg meget sejlivet.

Og det er i tusindvis videnskabsmænd og kvinder, der forsker i netop dette
at find beviser på kristendommen og bibelens korrekthed.

Så i vil aldrig blive fri for at se dem.
Og jeg kan da love jer at jeg kender til mange flere beviser som jeg endnu
ikke ha præsenterer her på debatten.
--
Mvh
Bjarne.
Bjarne
2024-03-16 15:46:38 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Da de jo er "rigtige" og ikke forsvinder, bliver i jo nødt til at skyde budbringeren.
[...]
Dette er en rettelse af tidligere indlæg.
Jeg ved jo en stavefejl, kan bringe ateisterne helt ud af balance. Og jeg
skulle jo nødig give jer traumer.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-16 15:59:07 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Her viser du igen hvor stor og ondskabsfuld en løgnhals du er.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-16 16:28:49 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Er det dit bevis på at jeg har lagt beviser på bibelens sandhed op, som ikke
er sande?

Du er langt ude med din kritik.
Men jeg forstår da godt du er bange og rystet over at opdage, at du altid og
stadigvæk lever på en kæmpe løgn.

Men det er du jo ikke ene om.

Og at du stadigvæk forsøger at sprede løgn om vi der forsøger at fortælle
dig sandheden, hjælper jo ikke på noget.

Sandhed har det med altid ar være sandhed, den forsvinder aldrig.

Det er derfor bibelen aldrig skal skrives om, som alle andre lærebøger skal.

Jorden er lige så rund endnu som dengang det blev skrevet i bibelen.

Men i alle de videnskabelige bøger skrevet af mennesker har jorden jo
virkelig forandret sig gennem tiden.

Den har været flad, båret oppe af forskellige dyr og falske guder gennem
tiderne,
Elefanter og skildpadder, samt græske guder.

Påstå du bare at jeg lyver om dette, og se så om disse sandheder forsvinder.

Du er en stakkels bange mand, men træk nu vejret dybt.
Du får de meget bredere når du vil indse og tage sandheden til dig.

Og her taler jeg om og af, erfaringer som jeg og mange tusinde andre har
gjort.

Prøv at spørge de andre kristne, her på debatten.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-16 18:50:07 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Nej, men der er flere som er utroligt mere ´troværdie end dig der
tidligere har vist at dine såkaldte beviser ikke holder.
Post by Bjarne
Du er langt ude med din kritik.
Men jeg forstår da godt du er bange og rystet over at opdage, at du altid og
stadigvæk lever på en kæmpe løgn.
Bange for hvad?
Du viser jo tydeligt at det er dig Bjarne der er bange... er du virklig
så stor en kryster.
De elendige trusler du jævnligt kommer med er jo så dårlige at de kun
til at grine af.
Post by Bjarne
Sandhed har det med altid ar være sandhed, den forsvinder aldrig.
Her har du helt ret... det er bare synd for dig at ikke er i stand til
selv at fatte hvad sandhed er.
Post by Bjarne
Du er en stakkels bange mand, men træk nu vejret dybt.
Du får de meget bredere når du vil indse og tage sandheden til dig.
Sandheden har jeg for længst taget til mig... det samme kan desværre
ikke siges om dig din bangebuks.
Post by Bjarne
Og her taler jeg om og af, erfaringer som jeg og mange tusinde andre har
gjort.
Det er muligt at nogle mindre begavede som dig får det bedre af at tro
på fup og terror, men jeg har haft sympati for fup svindel og terror.
Post by Bjarne
Prøv at spørge de andre kristne, her på debatten.
Dem har dig og Vidal jo skræmt væk. :-)
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-16 19:22:36 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Ja du har aldrig turdet se disse beviser, og da slet ikke indrømme det hvis
du har, for da vil du vide at jeg har ret.
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Fortæl mig om blot et eksempel, men det vil du heller ikke kan.
Du må nu igen finde på en løgn for at finde på flere bortforklaringer for
hvorfor du ikke og aldrig har kunnet underbygge dine mange løgnagtige
påstande.

Men jeg glæder mig da til at afsløre endnu en af dine løgne.
Hun
Post by Bjarne
Prøv at spørge de andre kristne, her på debatten.
Dem har dig og Vidal jo skræmt væk. :-)
Endnu mere af dit lunken luft.
Bliver det dog aldrig til noget med at du vil fortælle om bare en af de
mange løgne du beskylder mig for.

Vil du virkelig blive ved med at ære sådan en stor kujon?

Fortæl hvis du kommer til mod.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-16 22:00:09 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Du kan jo bare søge tilbage i gruppen... og da du alligevel ikke tror
på det jeg skiver må du selv gøre arbejdet.
Post by Bjarne
Vil du virkelig blive ved med at ære sådan en stor kujon?
Fortæl hvis du kommer til mod.
Det har jeg haft hele tiden uduelige skvat... det er derfor jeg ikke er
bange for dine tomme trusler skvat Bjarne.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-17 00:19:07 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Vil du virkelig blive ved med at ære sådan en stor kujon?
Fortæl hvis du kommer til mod.
Det har jeg haft hele tiden uduelige skvat... det er derfor jeg ikke er
bange for dine tomme trusler skvat Bjarne.
Kan du så ikke blot nævne blot en af de trusler jeg er kommer med mod dig?

Nej det kan du jo ikke,

Det slapdu en ny løgn løs, og nu vil der komme flere løgne fra dig, for at
skjule og bortforklare denne løgn.

Men nævn nu først blot en af disse trusler?
Tak.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-17 07:26:03 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Du kan jo bare læse hvad du selv har skrevet.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Thocor 3253.883
2024-03-18 10:34:06 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Den video du har fremlagt med denne tråd er ikke bevis. Hvad vil du så
kalde det, når du påstår det er et bevis ?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Bjarne
2024-03-18 11:12:59 UTC
Post by Thocor 3253.883
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Så fortæl mig hvilket af de emner de tager op der ikke er korrekte.

Du bliver ved og ved med nogle påstande som du aldrig aldrig har villet
dokumentere eller forsvare.
Og det skyldes jo at disse påstande altid er det pureste løgn.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 0814.236
2024-03-18 12:09:09 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3253.883
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Det er ikke beviser.
Post by Bjarne
Du bliver ved og ved med nogle påstande som du aldrig aldrig har villet
dokumentere eller forsvare.
Forkert, det er dig, der bliver ved med at påstå at du fremlægger
beviser, uden at det er beviser.
Just because you think it, doesn't mean its true
Bjarne
2024-03-18 13:32:12 UTC
Post by Thocor 0814.236
Post by Bjarne
Post by Thocor 3253.883
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Du bliver ved og ved med nogle påstande som du aldrig aldrig har villet
dokumentere eller forsvare.
Forkert, det er dig, der bliver ved med at påstå at du fremlægger
beviser, uden at det er beviser.
Fortæl mig så hvorfor du aldrig kan nævne mig blot et af dem der ikke er
rigtig?

Det er det eneste jeg forlanger,.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 4522.274
2024-03-18 14:46:35 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0814.236
Post by Bjarne
Post by Thocor 3253.883
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Fordi der ikke eksisterer nogle indlæg, hvor det du påstår er beviser,
vitterligt er beviser.

Du har ikke fremlagt beviser, derfor kan jeg ikke henvise til beviser du
har fremlagt.
--
Focus, not on the rudenesses of others,
not on what they've done or left undone,
but on what you have & haven't done yourself
Thocor 1324.310
2024-03-18 12:16:59 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3253.883
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jeg siger at det ikke er videnskabelige beviser, som du påstår det er.
Post by Bjarne
Du bliver ved og ved med nogle påstande som du aldrig aldrig har villet
dokumentere eller forsvare.
Det er dig der fremlægger påstande om videnskabelige beviser, uden at
det er videnskabelige beviser. Så det er din opgave, at argumentere og
dokumentere dine egne påstande.
Thocor 2213.457
2024-03-16 19:23:24 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Vi er ikke en gang nået til om de er sande. Det du har præsteret er ikke
en gang beviser (i almindelig forstand).
--
Bad deeds, and deeds hurtful to ourselves, are easy to do; what is
beneficial and good, that is very difficult to do.
Bjarne
2024-03-16 19:37:45 UTC
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Da du aldrig har set dem, kan du jo heller ikke vide det.

Stop nu med al det løgn, hvis du virkelig havde fundet et af de beviser jeg
har præsenteret her, og som kunne modbevises som forkerte, ville i falde
over jeres egne ben, for at komme til at fortælle det her.

Se det ved alle jo.
Dets mere du bliver ved med at lyve, dets mere er du til nat for alle der
læser med.

Fakta er at jeg har ret, og du ved det, men forsøger at skjule dine løgne
bag endnu flere løgne.

Føj.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 2748.528
2024-03-18 10:31:59 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Det har jeg besvaret, og du citerer endda mit svar i dit indlæg.

Læser du ikke det du selv besvarer ?
..
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Stop nu med al det løgn, hvis du virkelig havde fundet et af de beviser jeg
har præsenteret her, og som kunne modbevises som forkerte, ville i falde
over jeres egne ben, for at komme til at fortælle det her.
Det du fremlægger og påstår er beviser, er ikke beviser.
--
Please accept my resignation. I do not want to belong to a club that
would have me as a member. - Groucho Marx
Bjarne
2024-03-18 14:01:04 UTC
Post by Thocor 2748.528
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Da du ikke vil sige mig hvilke beviser det er som videnskaben kan bekræfte,
så vil jeg selv vælge et par stykker jeg kan huske jeg for nylig har
henvist.

I bibelen blev det fortalt at jorden var rund og hang på intet, lang før
menneskene vidste det og kunne se det, man troede den var flad og den
hvilede på ryggen af elefanter der stod på en kæmpe skildpadde.

Spørgsmålet til dig er.
Ja videnskaben ikke idag bekræfte at jorden er rund og ikke bæres oppe af
nogen synlig dyr, men hænger frit svævende o kringle solen.

Vil du virkelig påstå at videnskaben ikke kan bevise det idag?

I bibelen er der en profeti om at Israel vil genopstå som nation og der vil
komme jøder fra alle dele og nationer på jorden og slå sig ned i Israel.

Kan videnskaben ikke idag bevise at sådan er det.
Videnskaben kan godt bevise at Israel findes.

Så vil du virkelig blive ved med at påstå at videnskaben ikke ldag kan
bevise at Israel består, og ar der bor jøder der?

Hvis du stadigvæk holder fast i disse påstande og mener du ikke lyver, ja så
er der intet logisk tænkning du nogensinde vil eller kan fatte.
Så giver jeg op, for så er din hjernevask uoprettelig.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 4754.341
2024-03-18 14:48:45 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2748.528
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Du har ikke fremlagt videnskabelige beviser, derfor kan jeg ikke
henvise til videnskabelige beviser, fremlagt af dig.
"egro er lillemor en sten".
--
For a moment, nothing happened.
Then, after a second or so,
- Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Bjarne
2024-03-18 18:22:14 UTC
Post by Thocor 4754.341
Post by Bjarne
Post by Thocor 2748.528
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Det tror jeg såmænd ikke.
Men der kan vist ikke være tvivl om, at din hjerne er forstenet.

Ellers vil du vel ikke tænke som en betonklods.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 0213.703
2024-03-19 01:03:49 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 4754.341
Post by Bjarne
Post by Thocor 2748.528
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Tænkte det nok. Jeg kommenterede to ting/steder, og du valgte at
"overse" det første og spiller dum-smart på den anden. Du læser ikke det
du citerer...
Bjarne
2024-03-17 15:25:30 UTC
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
Stadigvæk;
Ingen har endnu kunnet påvise en fejl i disse beviser jeg lægger op.
Og sådan vil det jo nok altid blive ved med at være.

Hvis i ikke var så fulde af løgn, ville i ikke have så svært ved at
dokumentere det i har sagt.

Så nu burde i da i det mindste havde lært at i aldrig vil kunne dokumentere
jeres løgne.

Så noget har jeg jo lært jer.

Men i kan vel ikke stoppe med at lyve, da det jo er det eneste liv i har.

Og god søndag til dig.
Husk at gå i kirke!
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 2328.481
2024-03-18 10:27:41 UTC
[klip]
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
..
[...]
Læser du ikke det du besvarer ?

Du har endnu ikke fremlagt beviser på dine påstande.

Desuden er det din opgave at sandsynliggøre dine beviser, og bevise dine
egne påstande. Det er aldrig modpartens opgave at modbevise det.
If you can't improve the silence, be silent
Bjarne
2024-03-18 11:32:24 UTC
Post by Thocor 2328.481
[klip]
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
..
[...]
Nej jeg ber dig jo kun om at du vil vise mig hvor jeg har skrevet det du
påstår.

For jeg påstår du lyver, men hvis du ikke gør vil du jo blot vise eller
kunne kopiere det jeg har skrevet eller blot et link til det du mener der
er fejl.

Jeg kan sgu da ikke dokumentere dine løgnagtige påstande, og det kan du jo
heller ikke selv, da du så udmærket godt ved at de alle er løgne.

Så kom nu igang med at vise at du har ret og at jeg har skrevet noget der
ikke passer med bibelens tekster.

Men det sker jo ikke.
Du kan lige så godt indrømme det alle kan se her på tråden, nemlig at du er
fuld af løgn.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 1100.783
2024-03-18 12:13:18 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2328.481
[klip]
Post by Bjarne
Post by Thocor 2213.457
Post by Bjarne
..
[...]
Denne tråd:
-cut-
Post by Bjarne
For jeg påstår du lyver, men hvis du ikke gør vil du jo blot vise eller
kunne kopiere det jeg har skrevet eller blot et link til det du mener der
er fejl.
Du påstår det er videnskabelige beviser, uden at det er videnskabelige
beviser.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Jørgen Nielsen
2024-03-16 11:33:24 UTC
lørdag, 16-03-2024, Bjarne skrev:
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Du kan jo ikke selv se det, men det er jo dig der skæmmer folk væk fra
kristendommen... der er ingen ateist eller andre fornuftige folk der
kan nå dit utroligt høje niveau på det område.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-16 15:21:49 UTC
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Hvis jeg skræmme typer som ateisterne her på debatten væk, har jeg da
lykkedes men en del af opgaven.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-16 15:55:32 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Så har du jo kun Ole at debattere med... alle andre troende har dig og
Vidal jo chikaneret væk. ;-)
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-16 16:39:31 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Ja det vil du da gerne have folk til at tro på, men mon ikke de fleste
mennesker, meget let kan gemmemskue dig. Og dine løjnagtige bagtalelser,
samt se din skrækslagne mareridt over at du er gennemskuet.

Det er jo så tydeligt for alle, at du du spilder din tid, med at lade som om
at du tror, du har ret.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-16 21:55:21 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Du er ikke bare en kronisk lystløgner Bjarne... du er også et enormt
udueligt skvat
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-17 00:11:45 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Aligevel er du ikke i stand til at kunne dokumentere en eneste af de beviser
på at bibelen er sandhed jeg har vist jer her på siden, ikke alle som en er
komplet sandfærdige.

End ikke engang selv om du har brugt utallige løgne, og bagtaler om mig og
alt andet.

Og alligevel på trods af at jeg er et enormt uduelig skvat, har du ikke
kunneet finde og. Påvise en eneste lille fejl i de beviser jeg har
præsteret for jer for her på denne debat side.

Fakta er at alle disse mange beviser på at bibelen, står helt og aldeles
uimodsagt, af nogen som helst, noget som helst eller nogensinde.

Det er vel ikke så ringe endda af sådan et enormt skvat.

Mon ikke det er mere enormt end skvattet.
Det er da vist omvendt for dig,ikke?
Du er da mere skvattet en du er enorm.

Ved du hvad fælles betegnelse er, for en lille bitte og skvattet kujonagtig
person som også er fuld af løgn?
Nej vel.

Men så skal jeg da fortælle dig det.
Ordet er "Ateist"!

Så noget har du dog fået bevist, selv om det var imod din vilje.
Men sandheden lader sig ikke engang bremse af dumhed.

Jeg vil i Jesu navn, ære og takke Gud, for at have givet mig del og indsigt
i hans store og mægtige visdom.
Tak
Og må Gud være os alle nådig.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-17 07:30:07 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Og du kan ikke dokumentere at det vrøvl du har leveret er sandt.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-17 11:29:41 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Det er jo netop det jeg har gjort i hundredvis af gange.
Og hver gang har i kujonagtigt krøbet i skjul
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-17 11:47:34 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Det skrammel du har sendt har ikke noget med bevis at gøre... men det
viser hvor naiv du er.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-17 15:36:03 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Ja men vil du så ikke blot vise mig blot et enkelt indlæg der
Viser den naivitet du påstår at have iagttaget.

Men nej igen igen, for igen er du fuld af løgn.
Du har jo aldrig set nogen af de mange beviser jeg har sendt dig.

Du tør nemlig ikke at blive konfronteret med sandheden, da den jo vil bevise
at du og i, lever på en gevaldig dynge af løgne.

Og nu svarer du med endnu en løgn, til samlingen.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-17 19:21:26 UTC
[Klip]
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Det skrammel du har sendt har ikke noget med bevis at gøre... men det
viser hvor naiv du er.
Ja men vil du så ikke blot vise mig blot et enkelt indlæg der
Viser den naivitet du påstår at have iagttaget.
Stort set dem alle
Post by Bjarne
Men nej igen igen, for igen er du fuld af løgn.
Du har jo aldrig set nogen af de mange beviser jeg har sendt dig.
Jo jeg har... i starten så jeg en del af dem du linkede til... men da
der ingen troværdighed var i dem jeg så, gav det ikke mening at spilde
mere tid dem.
Post by Bjarne
Du tør nemlig ikke at blive konfronteret med sandheden, da den jo vil bevise
at du og i, lever på en gevaldig dynge af løgne.
Jo da... det er den helt store forskel på dig og mig.
Forpest du bare fortsat dit liv... det er dit eget valg.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-03-17 19:53:56 UTC
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Har du da ikke selv valgt at leve efter en løgn, hvis nej, hvem har så valgt
det for dig?
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-03-17 20:08:21 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Beklager Bjarne... hvis en dag du finder ud af løgn er, så vil du blive
meget flov. ;-)
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Helle Jensen
2024-03-17 04:45:18 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Arh, han er da god til at finde suspekte youtubevideoer?
Helle Jensen
Bjarne
2024-03-17 16:28:53 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Får du mon løn for at være så d..!?
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-03-18 07:16:18 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Hvad er "d..!?"
Helle Jensen
Bjarne
2024-03-18 10:14:24 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Kort beskrivelse af din mentale tilstand.

Erstat "." med bogstaverne, "m + u" i revers orden, så giver det mening.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-03-18 14:26:28 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Så bliver det jo "dumum"?
Det ord kender jeg ikke, Bjarne?
Helle Jensen
Bjarne
2024-03-18 18:16:35 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Du er nok ikke nået så langt i evolutionen endnu.
Så 4 bogstaver at manipulere med er alt for svært i dit udviklingstrin.

Du må enten vente nogle millioner af år endnu, eller nøjes med de to sidste,
så tror jeg du kan løse opgaven og forstå ordet.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-03-18 18:30:08 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Men du skriver da selv, at hvert punktum skal byttes ud med
m og u i omvendt rækkefølge, og det har jeg gjor(d)t, så det
er vist dig, Bjarne, der er lidt bagud i din kognitive udvikling.
Helle Jensen
Bjarne
2024-03-18 18:51:42 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Ja det sagde den ene abe, også til den anden abe, da de så det første
menneske bruge kniv og gaffel.

Vent du bare et par milliarder år, så skal du såmænd nok få det lært, du er
jo utrolig godt begavet, har jeg ladet mig fortælle.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-03-18 20:24:55 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Ser lige der er tre punktummer, så det må retteligt være "dumumum"
Google spørger om du mener "durum", gør du det, Bjarne?
Helle Jensen
Bjarne
2024-03-18 22:49:15 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Det har været en ret underholdende gang ævl med i ateister.

Men nu er det vist bevist klart og tydeligt nok, så alle der gider at følge
med i denne lange tråd, kan få bekræftet at ateisterne er nød til at lyve
igen og igen, blot for at forsvare deres løgnagtige tro.

Resultatet, er at jeg stadigvæk ikke har kunnet få en eneste til at vise mig
en eneste fejl i disse bibelprofetier og forudsigelser som bibelen beskrev
langt før at mennesket selv opdagede at bibelen altid har vidst det, som vi
først de seneste århundrede har kunnet opdage.

Her to ting som ateisterne stadig benægter at videnskaben kan bevise eller
overhovedet ved.

Og hold nu fast og se hvor langt ude den ateistiske tro er kommet i deres
helt hysteriske benægtelser af sandhed og fakta.

At bibelen for omkring 4tusinde år siden beskrev at jorden er rund, og ikke
bæres oppe af nogen.

Kan ikke passe eller være rigtig, og videnskaben har aldrig vidst det eller
kunnet bekræfte samt bevise det.
Så der blev jeg beskyldt for at lyve.

Vi havde også lige jøderne og Israel oppe at vende.

Ateisterne påstod jeg løj da jeg fortalte at der i bibelen var skrevet at
gud har lovet jøderne landet Israel.

Da jeg fortalte om profetien der er Ca 2600 år gammel, der beskrev at
jøderne efter at være fordrevet fra israel
Som gik helt til grunde og mest blev til ørrken.
Ville gud ved endens tid igen samle jøder fra hele jorden og igen at bosætte
sig i staten Israel der igen blev oprettet til jøderne.

Fra historiebøgerne, og nogen kan sikkert endnu ligefrem havde oplever det
selv, ved vi at det skete i år 1948.

Men alligevel påstår de kære ateister at det er løgn, det står ikke i
bibelen, og videnskaben kan ikke bekræfte at deter sket.

Måske eksisterer Israel slet ikke i ateisternes tro, men åbenbart kun når de
skal hade dem fordi de ikke vil lade sig udrydde af de venlige islamister.

Så hermed afslutter jeg min bevisførelse af hvor fulde af løgn og hysteri
ateisterne er for at forsvare deres tro.

Og hermed er det op til hver enkelt selv at finde ud af hvad der er sandt og
hvad der er fals

Læs argumenterne både for og imod, sæt dem op mod bibelens skrifter, og
videnskabens viden og kendskab til samme evne.

En god øvelse i et selvstudie af bibelens troværdighed.

Støder i på noget uforståelig, kan i altid spørge en kristen her på
debatten, de vil alle gerne hjælpe og vejlede jer af bedste evne.

Må gud være med jer alle.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 2036.240
2024-03-19 10:26:02 UTC
18/03-24 23:49, Bjarne wrote:
[klip]
Post by Bjarne
Ateisterne påstod jeg løj da jeg fortalte at der i bibelen var skrevet at
gud har lovet jøderne landet Israel.
Nej, det er ikke påstået. Heller ikke af mig, som ikke er ateist.

Det eneste der er sket er, at du påstod at det stod nedskrevet i biblen,
at Israel blev overdraget i 1948. Du er blevet bedt om at komme med en
henvisning til hvor i biblen dette kan læses. En henvisning du ikke er
kommet med.

Konklusioner om løgne er alene op til læserne, ingen har beskyldt dig
(eller biblen) for at lyve.
Anything is happening all the time
Helle Jensen
2024-03-19 21:25:17 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Hvilke euforiserende stoffer er du blevet afhængig af, du har da i
mange år været garant for one-liner-svar, det virker som du virkelig
er på et dopaminboost, med alt det volapyk du kan skrive på ingen tid?
Helle Jensen
Thocor 1113.510
2024-03-16 16:12:36 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Kan du ikke en gang læse og forstå de tre linier, du citerer ? Ingen har
skrevet noget om at skræmme væk fra denne gruppe/debat, det er noget du
selv alene opfinder.
Anything is happening all the time
Bjarne
2024-03-16 16:48:47 UTC
Post by Thocor 1113.510
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[Klip]
Post by Bjarne
[...]
Nå påstår du nu også at jeg har skrevet dine indlæg, hvor du anklager nogle
kristne for at skræmme andre kristne væk?

Mu må vi da vist hellere stoppe denne samtale, inden du brænder flere
sikringer og helt går i sort.

Har du nogen i nærheden af dig der kan løbe efter en hjertestart.

Så mon ikke du nu skal slappe lidt mere af.

Og god weekend.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 2431.576
2024-03-16 19:27:32 UTC
[Klip]
Post by Bjarne
Post by Thocor 1113.510
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
..
[...]
Nej jeg påstår ikke at du har skrevet mine indlæg. Hvordan kommer du
frem til den forvildelse ? Jeg skriver at du har misforstået det du
besvarer.
Those who justify themselves do not convince.
Thocor 2817.331
2024-03-16 19:30:11 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Eller går du direkte i skjul denne gang?
Transponering.. Det er din taktik.
Præcis som forventet.
Håber folk der følger tråden her, kan se hvor falske i ateister er.
Dine argumenter er særdeles utroværdige, du bruger mig som eksempel på
ateister, til trods for at du ved jeg ikke er ateist.
Post by Bjarne
Målet er jo at advare folk mod de falske lærere og profeter, og det kan man
bedst, ved at gøre deres falskhed, klar og synlig for alle.
Hvilke profetier er jeg kommet med, som du brænder for at udstille ?
--
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.
- W. C. Fields
Bjarne
2024-03-16 19:42:43 UTC
Post by Thocor 2817.331
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Målet er jo at advare folk mod de falske lærere og profeter, og det kan man
bedst, ved at gøre deres falskhed, klar og synlig for alle.
Hvilke profetier er jeg kommet med, som du brænder for at udstille ?
Var det ikke dig der ville vise at bibelens profetier er løgne?

Skifter du emne, for at slippe af krogen?

Mere kujonagtig adfærd.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3417.626
2024-03-18 09:36:07 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2817.331
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
[...]
I denne tråd, er det dig som vil bevise at den er sand. Hold dig til
emnet.
Post by Bjarne
Skifter du emne, for at slippe af krogen?
Det er dig, der skifter emne, fra at tale om dine (af dig kaldte) beviser..
--
You will not be punished for your anger
you will be punished by your anger
Bjarne
2024-03-18 10:20:29 UTC
Post by Thocor 3417.626
Post by Bjarne
Post by Thocor 2817.331
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Skifter du emne, for at slippe af krogen?
Det er dig, der skifter emne, fra at tale om dine (af dig kaldte) beviser..
Ja men så kom med noget dokumentation på din påstande.

Du har jo beviser i massevis på at jeg skræmme alle ved hele tiden at skrive
ulven kommer.

Så lad os holde os til at diskutere disse beviser.

Det ser jeg da frem til.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3938.845
2024-03-18 10:42:20 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3417.626
Post by Bjarne
Post by Thocor 2817.331
Post by Bjarne
Post by Thocor 4000.109
Post by Bjarne
Post by Thocor 1623.146
Post by Bjarne
Post by Thocor 0531.259
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.638
Post by Bjarne
Skifter du emne, for at slippe af krogen?
Det er dig, der skifter emne, fra at tale om dine (af dig kaldte) beviser..
Ja men så kom med noget dokumentation på din påstande.
Det er dig, der kommer med påstande, så det er din opgave at
dokumentere.
Post by Bjarne
Du har jo beviser i massevis på at jeg skræmme alle ved hele tiden at skrive
ulven kommer.
Hver gang du påstår noget er beviser; du er endnu ikke kommet med noget,
der kan kaldes beviser (i den normale forståelse).
--
People have settled down in ignorance and craving,
constructed truths,
then settled down in the results of ignorance and craving
v***@gmail.com
2024-03-27 06:52:21 UTC
Du bruger mig som eksempel på
ateister, til trods for at du ved
jeg ikke er ateist
Man kan umuligt vide om Gud
eksisterer. Det er et spørgsmål om
tro. Vi kristne tror, vi har fået
troen på Gud, som en gave fra Gud.

Samtidig er vi tilbøjerlige til at
kalde de mennesker som Gud ikke har
givet troen for ateister. Hvad
skulle man ellers kalde dem?

Ofte kalder de sig selv
agnostikere, fordi siger de, man
ikke kan vide noget med sikkerhed
om Gud. Ingen kan vide noget med
sikkerhed om Gud. Kristne tror på
Gud, det gør vi, fordi Gud har
givet os troen.

Ingen kan vide noget om Gud. Der er
forskel på tro og viden, og tro er
større end viden, fordi troen får
vi fra Gud. Viden er menneskeskabt,
og viden kan man teoretisere om. Og
teorien er gældende indtil der
kommer en ny og bedre teori. Så
viden er foranderlig og afhængig af
tid og sted.
--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.