Flere beviser på bibelen
Bjarne
2024-06-09 16:14:40 UTC

Ingen grund til at tvivle mere.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-09 19:18:39 UTC
Post by Bjarne
http://youtu.be/o8iJnC9dvN8
Ingen grund til at tvivle mere.
Ja du har jo ingen skrupler med at viderebringe løgne, f.eks.
her for 4 år siden:
https://dk.livssyn.kristendom.narkive.com/nIo0RUdJ/videnskab-der-beviser-at-biblen-er-sandhed#

https://apnews.com/general-news-5d179748ce474b4e96bfe3a22fc50bd4
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-10 12:17:34 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
http://youtu.be/o8iJnC9dvN8
[...]
Jeg har skam set disse videoer og jeg kan ikke finde noget der ikke passer.

Det passer med virkeligheden, men nok ikke med dine fantasier.
Men så må du nok hellere tilpasse dine fantasier, så de passer med
sandheden.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-10 13:23:24 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
http://youtu.be/o8iJnC9dvN8
[...]
Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg "skam" tro du er et børnehavebarn.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-10 20:32:23 UTC
Post by Helle Jensen
[...]