Fra skabelsen og til i dag.
Bjarne
2024-07-02 20:31:35 UTC
Se hvordan man via bibelen, kan beregne den nøjagtige tid der er gåes siden
skabelsen, og frem til nutiden.

For dem der måske stadigvæk tror at jorden er mange miliarder af år gammel.

I kan selv regne efter, hvis i er i tvivl om rigtigheden af beregningerne.

God fornøjelse.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-03 06:03:25 UTC
http://youtu.be/RJTCPgaG2RM
For dem der måske stadigvæk tror at jorden er mange miliarder af år gammel.
I kan selv regne efter, hvis i er i tvivl om rigtigheden af beregningerne.
God fornøjelse.
En time og et kvarters rablende vanvid, hverken mere eller mindre,
at der så endda er fire afsnit af dette rablende vanvid, gør det kun
endnu mere vanvittigt og spild af tid.

Du må være dum som en dør, hvis du tror på den gang mundlort
den mand disker op med.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-03 08:06:46 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Hvorfor bliver du ved med at sige det?
Kan du heller ikke lide døre?

Kan du nu også tale med døre?
Nå det må du jo kunne når du kan psykoanalysere dem.
🤸
Det er sgu lige før jeg kommer til at holde af dig. 🚪🤣🚪🤪
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-03 11:22:39 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Man får da lige så seriøse svar fra dig som fra døren,
eller snarere mangel på samme, så noget har I da til fælles.
Post by Bjarne
Det er sgu lige før jeg kommer til at holde af dig. 🚪🤣🚪🤪
I så fald er du jo svinsk, ikke sandt Bjarne.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-03 13:47:03 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Det er sgu lige før jeg kommer til at holde af dig. 🚪🤣🚪🤪
I så fald er du jo svinsk, ikke sandt Bjarne.
Jeg kan godt lide svin, jeg har passet masser af svin i mine yngre dage.
Hjemme havde vi altid svin.
Og jeg kan garantere dig, at de både har en bedre moral en du.
Og de er bestemt også både sjovere og klogere, end du vist nogensinde har
været.

Vores svin var også renlige dyr.
Alle andre dyr og fjerkræ vi havde, svingede mere end svinene.

Men ingen af vores dyr, har nogensinde efterladt en mark de har opholdt sig
på, så ulækkert, som mennesker gør.
Se bare når de forlader deres områder efter en festival.
Prøv for eksempel at se Roskilde festivalspladsen, når mennesker har været
der kun i få dage..

Intet dyr kan være mere svinsk end mennesker.

Nå så lærte du også noget idag.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-04 06:14:42 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Igen demonstrerer du din dum og uvidenhed, at være svinsk har
ikke noget at gøre med at passe grise.
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=svinsk
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-04 08:56:03 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jeg tror da på dig, når du påstår det.
Så er det selvfølgelig også sådan det er i din verden.

Der er det ikke grise der er svin.
For dig er et svin et ø mennesker.

Og det er da helt OK med mig, men jeg vil nu alligevel anbefale dig, at du
ser dig om efter en ny omgangskreds.

Nu forstår jeg, at du må have en del at slås med.
Når man lever som et svin, iblandt andre svin, og når man aldrig har prøvet
andet, er din adfærd jo lidt nemmere at forstå.

Du har brug for hjælp.

Derfor er et studie af bibelen, nok din bedste og eneste løsning.

God arbejdslyst, og god bedring.
Bjarne.
Lyrik
2024-07-03 14:13:41 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Det er sgu lige før jeg kommer til at holde af dig. 🚪🤣🚪🤪
I så fald er du jo svinsk, ikke sandt Bjarne.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvor klamt! Sæt han fik fat i dig!!?;-)

Lyrik
Bjarne
2024-07-03 16:53:52 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Jeg er lige i disse dage at få et stykke software op at køre.
Det heder Behavior designer.
Det er planen at jeg vil bruge det når jeg udvikler computer spil..

Men jeg fik lige en strålende ide.
Hvad med at køre jer en tur igennem dette AI software.

Tænk engang hvilken glæde der vil komme i jeres omgangskredse, hvis i fik en
mere normal adfærd.
Måske kan i endda få venner.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-04 06:12:31 UTC
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Bjarne, du har aldrig udviklet noget software, den sidste software
du gik konkurs med, var jo et plagiat.
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=plagiat
Helle Jensen
Lyrik
2024-07-04 11:20:03 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det ser nemt ud. Men er spillenes dage ikke ved at være forbi? Man
bliver tilbudt mange spil i løbet af en dag online. "Gratis".
Du får serveret landskaberne. Vand, træer bakker, Zombier, Spiullere,
alt sammen lige til at gå til.
"Zombien ser dig, forfølger dig, men stopper forfølgelsen når han ser
"Dragen".

Dine fantasier om at få Helle eller mig til at ændre personlighed,
ligger nok ikke inden for dine muligheder.

Skal du lave noget nyt så brug opførslen på et Bibel-spil. "Adam og Eva
passer frugttræer i Haven, Satan guider dem, Guden forfølger dem med
overvågning alle vegne"!<Find vejen til Agerbrug>

God arbejdslyst

Lyrik
Bjarne
2024-07-04 15:21:29 UTC
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Måske tager jeg dig på ordet.

Men måske bliver den ikke præcis lige det du tænker.

Hvis du kan sende mig et billede af dig selv, kan
Du få en af hovedrollerne i spillet.

Måske du kan gætte hvem det kunne blive.?
Bjarne.
Lyrik
2024-07-04 16:34:45 UTC
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg giver dig en rigtig god ide. Kan jeg ikke få en lille tak?

Programmet har som udstyr eventyrlige figurer du sagtens kan få Adam og
Eva ud af.
Et billede af mig kan ikke bruges i spillet.
Men tænk bare på mig som Satan. Han søgte en løsning for Adam og Eva der
tilsyneladende pegede imod agerbrug, som menneskeslægten er fortsat
med op til den dag i dag.

Se nu at komme i gang!

Lyrik
Bjarne
2024-07-05 10:22:14 UTC
Post by Lyrik
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Ja men så mange tak.

Men hvorfor skulle dit billede ikke kunne bruges i spillet ?

Man kan jo sætte aldersbegrænsninger på, så små børn under 30 år, og andre
sarte sjæle, ikke skal komme til at få mareridt over at se dit sikkert
smukke ansigt. 👺👹
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-04 15:26:38 UTC
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det bliver en udfordring for Bjarne, hvordan Adam og Evas børn
får et godt og rigt liv med kone og børn uden at overtræde bibelens
påbud om at undgå svinsk livsførelse.
Helle Jensen
Lyrik
2024-07-04 17:01:07 UTC
Post by Helle Jensen
Det bliver en udfordring for Bjarne, hvordan Adam og Evas børn
får et godt og rigt liv med kone og børn uden at overtræde bibelens
påbud om at undgå svinsk livsførelse.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I virkeligheden var der flere mennesker end Adams familie. Det har
videnskaben slået fast. Bibelen er Jødernes bud på historien.

Hvis Bjarne nu kan programmere spillet, så kan han lave 1. afsnit der
slutter med exit fra Eden. 2. Afsnit agerbrug, Kain og Abel. Altså små
afsnit som folk kan glæde sig til.

Folk kan lide "Hurtig og kort oplevelse" Tiden for de alenlange
historier er passë IMHO.

jenserik
Helle Jensen
2024-07-04 17:25:42 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Nu er Bjarne jo fundamentalist, han tåler ikke at der bliver tolket eller
stillet spørgsmål til bibelens fortællinger, sikkert en prægning fra hans
tid i jehovas vidner, så at der skulle være andre mennesker samtidig
med Adam og Eva, anser jeg for udelukket i Bjarnes 6000 år gamle
skabelsesberetning.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-05 10:34:07 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Den var ny.
Min tid i jehovas vidner?. 4
Igen noget jeg ikke vidste, så fortæl endelig nogle detaljer om dette.

Måskd du skulle pudse din krystalkugle, den er vist ikke så klart i billedet
mere. 🔮
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-05 17:01:46 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Er der virkelig ingen huller i din uvidenhed, krystalkugler siges
at kunne vise fremtiden, ikke fortiden.
Helle Jensen
@_PHD
salige ere de enfoldige
[...]