hvordan vet du
Jon Tveten
2024-06-22 06:35:13 UTC
Hvordan vet du at din far og mor er dine foreldre?
Bjarne
2024-06-22 09:36:26 UTC
Post by Jon Tveten
Hvordan vet du at din far og mor er dine foreldre?
Hvordan ved du at jeg ved det.

Men ikke et barn bliver født uden at der er en far og en mor.
Så derfor ved jeg at jeg også er sådan et barn.

Jeg tror nemelige ikke på evolutionsteorien og at det måske er nen plante,
der pludselig har mutere til et menneske.

For så kunne mine forældre jo være et gullerodsfrø.

Det må være sjov at være slægtsforsker for en ateist.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-22 13:48:18 UTC
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
At dømme efter din intelligens, lyder det da ellers yderst plaucibelt.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-22 20:16:56 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
Mon det er derfor jeg har grønt hår, og at min hud er så gul.
Nu kan jeg bedre forstå, hvorfor jeg har det så nemt ved at blive venner med
kaninerne.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-23 05:57:49 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
Du var jo selv inde på i en anden tråd, at lige skabninger leger bedst?
Helle Jensen
Jon Tveten
Ja du er nok en grønsk.
Bjarne
2024-06-23 15:07:51 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
Er det mon noget fint noget at være?
Bjarne.
Jon Tveten
Så du forsto ikke spørmålet?
Bjarne
2024-06-23 15:13:08 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
Nå men så er det fordi nogen har fortalt mig det.

Man ved jo ikke noget, før man har fået viden om det.

Hvordan er du blevet så dum at du ikke selv kan regne det ud?
Bjarne.
Thocor 5702.489
2024-06-23 21:57:46 UTC
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
Så du forstod heller ikke det spørgsmål ?
--
Life is what happens to you while you're busy making other plans