En videnskabsmand fortæller om hvordan han blev kristen.
Bjarne
2024-05-19 10:57:55 UTC
Hør ham fortælle, om hvordan nogle profetier som han studerede, fik ham til
at tro på gud og indså at bibelen var sandged.

Bør ses af ateisterne, især de mest stædige og de største sandhedsbenægtere.

Og jer er der jo en del af her.
Bjarne.
Thocor 1121.120
2024-05-19 11:14:26 UTC
Post by Bjarne
..
Bør ses af ateisterne, især de mest stædige og de største
sandhedsbenægtere.
Du deler ikke forståelsen af hvad "ateister" er, så det giver ikke
mening, at forholde dig til det du skriver her; da du efter
forgodtbefindende omdefinerer hvad du mener med 'ateist'.
Post by Bjarne
Og jer er der jo en del af her.
Det er der vel, du mener jo alle der ikke er kristne (som dig) er
ateister. Så det er vel alle andre end dig ;-)
Hvis du er i tvivl, er du ikke i tvivl
Bjarne
2024-05-19 16:08:30 UTC
Post by Thocor 1121.120
Post by Bjarne
..
Bør ses af ateisterne, især de mest stædige og de største
sandhedsbenægtere.
Du deler ikke forståelsen af hvad "ateister" er, så det giver ikke
mening, at forholde dig til det du skriver her;
Hvorfor gør du det så.

da du efter
Post by Thocor 1121.120
forgodtbefindende omdefinerer hvad du mener med 'ateist'.
Du har ihvertfald ret i at du aldrig har fattet noget.

Du har fremfuset med nødagtigt det samme hver eneste gang du skriver noget
her.
Post by Thocor 1121.120
Post by Bjarne
Og jer er der jo en del af her.
Det er der vel, du mener jo alle der ikke er kristne (som dig) er
ateister. Så det er vel alle andre end dig ;-)
Ja så skal du endelig ikke se videoen.
Du vil jo helt sikkert heller ikke fatte noget af den alligevel.
Bjarne.
Thocor 1653.533
2024-05-20 08:21:42 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
Post by Bjarne
..
[...]
For at oplyse om at du igen, igen, ikke har forstået hvad 'ateisme'
betyder.
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
.. da du efter forgodtbefindende omdefinerer hvad du mener med
'ateist'.
Du har ihvertfald ret i at du aldrig har fattet noget.
Det har jeg ikke skrevet. Løgn.
Post by Bjarne
Du har fremfuset med nødagtigt det samme hver eneste gang du skriver
noget her.
Nej. Men ofte minder jeg dig om, at du ikke har forstået hvad 'ateisme'
betyder.
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
Post by Bjarne
Og jer er der jo en del af her.
Det er der vel, du mener jo alle der ikke er kristne (som dig) er
ateister. Så det er vel alle andre end dig ;-)
Ja så skal du endelig ikke se videoen.
Det er ikke den jeg kommenterer. Hvis du er i tvivl om hvad jeg
kommenterer, så se det jeg citerer; som kontekst.
Post by Bjarne
Du vil jo helt sikkert heller ikke fatte noget af den alligevel.
Du har råbt "ulv" så mange gange, at jeg meget sjældent gider at bruge
tid på dine påstande om steder der skulle indeholde beviser. Det har de
endnu ikke gjort, og jeg vil overrasket hvis det en dag skulle ske.
--
Sometimes the best you can do for yourself,
is to help someone else in need
Bjarne
2024-05-20 11:06:35 UTC
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Det vil jo altrig ske, hvordan skulle du kunne se noget i noget som helst du
aldrig ser og som du ikke vil se.

Der er noget der hedder naturlove.
Men dem kender du jo heller ikke noget til har du fortalt.
Bjarne.
Thocor 2620.774
2024-05-20 11:27:42 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvordan når du frem til, at jeg aldrig ser dem ? Det har jeg ikke
skrevet.
--
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.
- W. C. Fields
Bjarne
2024-05-20 11:10:35 UTC
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Mener du at klare beviser på at bibelen er sandheden, er at råbe ulven
kommer.

Ja hvorfor ikke, du er jo utrolig mærkelig med din spejlvendte form for
logik og sandhed.
Bjarne.
Thocor 2759.385
2024-05-20 11:30:24 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvordan i alverden bærer du dig ad med at fejllæse så meget som du har
gjort her ?

Nej. Jeg mener det er at "råbe ulv", når du påstår at der er beviser, og
der ikke er nogen beviser.
Just because you think it, doesn't mean its true
Bjarne
2024-05-20 14:01:11 UTC
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvordan kan du vide det, når du aldrig gar set de bevis vidior jeg har
linket til?

Så der var endnu en løgn fra dig.

Hvis du også denne gang, mener du har ret, og ikke lyver, så fortæl mig om
et par eller tre af de bevis videoer som ikke indeholdt et dokumenteret
bevis.

Og fortæl mig så hvorfor du ikke vil anerkende, hvad nogle af verdens
dygtigeste og mest anerkendte, videnskabsmænd og kvinder gerne vil
anerkender som beviser.
Bjarne.
Thocor 3800.322
2024-05-20 19:43:47 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvem har bildt dig ind, at jeg ikke har set dem ? For det er usandt
(hint: læs det du citerer ;-) ).
Post by Bjarne
Så der var endnu en løgn fra dig.
Nej. Til gengæld er din påstand usand, om at jeg aldrig har set de
videoer du har fremlagt.
Bjarne
2024-05-26 14:13:02 UTC
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Så der var endnu en løgn fra dig.
Nej. Til gengæld er din påstand usand, om at jeg aldrig har set de
videoer du har fremlagt.
Hvorfor skriver du det så?
Endda tit og mange gange?
Bjarne.
Thocor 3730.117
2024-05-26 14:39:00 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Så der var endnu en løgn fra dig.
Nej. Til gengæld er din påstand usand, om at jeg aldrig har set de
videoer du har fremlagt.
Hvorfor skriver du det så?
Det skriver jeg heller ikke. Læs det jeg skriver, og som du selv
citerer.
Post by Bjarne
Endda tit og mange gange?
Vis mig et eksempel.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Bjarne
2024-05-26 19:41:27 UTC
Post by Thocor 3730.117
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Post by Bjarne
Endda tit og mange gange?
Vis mig et eksempel.
Læs alle indlæg fra Thocor.
Bjarne.
Thocor 3941.614
2024-05-27 08:45:13 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3730.117
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Post by Bjarne
Endda tit og mange gange?
Vis mig et eksempel.
Læs alle indlæg fra Thocor.
Du kunne altså ikke vise et eksempel.

Og således kravler du udenom din løgnagtige påstand.

Alene mit forrige indlæg, indeholder *IKKE* en påstand om, at jeg aldrig
har set de videoer du lægger op. Så det passer jo ikke.

Nu har du chancen for at vise jeg lyver, find blot et sted, hvor jeg
påstår at jeg aldrig ser din videoer.
--
People have settled down in ignorance and craving,
constructed truths,
then settled down in the results of ignorance and craving
Bjarne
2024-05-27 15:27:08 UTC
Post by Thocor 3941.614
Post by Bjarne
Post by Thocor 3730.117
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Du må selv rode dig ud af dine løgne.
JEG GIDER NEMLIG IKKE.
Bjarne.
Thocor 2913.627
2024-05-27 18:31:36 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3941.614
Post by Bjarne
Post by Thocor 3730.117
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jeg har ikke løjet, det er dig der *PÅSTÅR* at jeg lyver, så det er dig
der må rode dig ud, af dine egne usandheder.
Post by Bjarne
JEG GIDER NEMLIG IKKE.
SÅ LAD VÆRE MED AT BESKYLDE MIG (og andre) FOR AT LYVE, NÅR DU IKKE VIL
STÅ PÅ MÅL FOR DINE BESKYLDNINGER !
If it shouldn't be like this, it wouldn't be like this
Bjarne
2024-05-27 19:58:35 UTC
Post by Thocor 2913.627
Post by Bjarne
Post by Thocor 3941.614
Post by Bjarne
Post by Thocor 3730.117
Post by Bjarne
Post by Thocor 3800.322
Post by Bjarne
Post by Thocor 2759.385
Post by Bjarne
Post by Thocor 1653.533
Post by Bjarne
Post by Thocor 1121.120
..
Post by Bjarne
Post by Bjarne
JEG GIDER NEMLIG IKKE.
SÅ LAD VÆRE MED AT BESKYLDE MIG (og andre) FOR AT LYVE, NÅR DU IKKE VIL
STÅ PÅ MÅL FOR DINE BESKYLDNINGER !
Jeg konstatere bare fakta.
Bjarne.