The James Webb Telescope confirms the Bible, and atheists are scrambling to make sen
Bjarne
2024-07-23 23:52:18 UTC
Beviserne på at bibelens skabelsesberetningen er sand, vil åbenbare ingen
ende tage.
De fortsætter og fortsætter.

https://www.youtube.com/live/f84Sk6YEQhY?si=3b1q_xDMp16Ng_Da

Håber det må få nogle der har tvivlet på deres kristne tro, til at se at
deres tvivl er ubegrundet.

Gud er virkelig den han siger han er.
Og bibelen, er virkelig guds ord, og er sandheden.

Må i, i guds navn blive stærk i troen.
--
Mvh
Bjarne.
Jon Tveten
2024-07-24 09:04:57 UTC
Post by Bjarne
[...]
Etter å ha lest : https://blogs.nasa.gov/webb/
Finner jeg ingen beviser for din tro på at dette er beviser for at
biblen er riktig.
Bjarne
2024-07-24 10:17:28 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
[...]
OK, det var forventet, at beton ateister ikke ville indrømme det de ser.
Måske er i alle virkelige blevet gjort så blinde som Jesus sagde at i ville
være.

Men nogen er der vel derude der endnu søger sandheden, det håber jeg
ihvertfald.

Og så længe er det jo vores pligt at hjælpe dem på rette vej.

Og vejen er Jesus, der findes ingen anden vej.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-24 10:27:05 UTC
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
[...]
Mon ikke snarere det er dig der er beton-idiot?
Helle Jensen
Jon Tveten
2024-07-26 04:03:36 UTC
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
[...]
Hva mener du? Jeg gikk til den offisielle websiden for The James Webb
Telescope, er ikke det sted man skulle finne dise opplysningene?
Bjarne
2024-07-26 09:33:24 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
[...]
Jo hvis du vil hvide hvordan man bedømmer om en planet kan være beboelig.

Det er da det eneste den side handler Om.

Den nævner ikke et ord om det vi debatterer her.
Når du kan tro det, kan du for fremtiden blot læse et Anders And blad.
Det vil du sikkert bedre kunne forstå hvad det handler om.

PS. Er din dumhed påtaget, så du bliver fri for at skulle forholde dig til
sandheden?

Eller er du virkelig så dum som det ser ud til her?
For så er du jo undskyldt.

Og så beklager jeg denne lidt mobbende kommentar.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-28 05:47:36 UTC
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
[...]
The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.
--
Helle Jensen