National geografic, er nu også begyndt at fortælle om beviserne på bibelens sandhed.
Bjarne
2024-05-18 11:04:48 UTC
Det kom nu lidt bag på mig at de tør gøre det.
Men godt gået og modigt af dem.

Men det måtte jo komme.
Beviserne på bibelens ægthed og sandhed, hober sig jo op.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-05-19 05:03:29 UTC
http://youtu.be/LB8vguRw_C8
Men det måtte jo komme.
Beviserne på bibelens ægthed og sandhed, hober sig jo op.
National Geografic viser blot hvad fjolser som dig vil se, og det virker, du sidder
åbenbart klistret til skærmen, når de sender det vås.

For mange år tilbage havde de udsendelser om de gamle ægyptere, de havde
lygter der kunne "lyse" mørke, og agregater der kunne ophæve tyngdekraften,
blev der hævdet i udsendelserne, og viste os "beviserne" det blev lidt for meget
for mig, siden har jeg ikke villet betalt for at se deres bavl.
--
Helle Jensen