Der er vist stadigvæk enkelte der endnu tror på at jorden er meget gammel.
Bjarne
2024-06-29 09:50:20 UTC
Ja det er den også.
Faktisk er jorden idag over 6000 år gammel.
Og det er jo meget meget gammelt.

Lligevel er der også enkelte der tror på at jorden er endnu mere gammel, ja
i miliarder af år.

De mennesker ved åbenbart ikke at videnskaben nu har beviser på at jorden
ikke er nær så gammel.

Derfor har jeg her en video der fortæller om disse beviser, og denne video
og dens viden, vil jeg gerne dele med alle, der er interesseret i at kende
til sandheden.

Prøv selv at undersøge de omtalte beviser, og se om i kan finde flere.

Desværre har der i de sidste par århundrede, været en række falske
videnskabsmænd, der har skabt forfalskede beviser, der skulle få folk til
ikke at tro på bibelens tekster.
Heldigvis er disse falsknerier og deres ophavsmænd, blevet afsløret.
Alligevel er der stadigvæk mange der stadigvæk tror på disse falske
bedragere, og som fortsat forsøger at sprede denne falske lære.

Selv i vores nuværende lærebøger i skolerne, er disse falsknerier stadigvæk
med, og præsenteret som værende sande beviser.

Så vi underviser vores børn, med falsk lære og fylder dem med løgn.

Derfor er det vigtigt at sprede dette budskab, til så mange som muligt.

Lad os få sandheden tilbage i vores skolebøger.
Det skylder vi vores efterkommere.

Husk det er børnene der er vores fremtid.

http://youtu.be/U_9c0-hbmIA

God fornøjelse.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-29 10:44:07 UTC
Post by Bjarne
Ja det er den også.
Faktisk er jorden idag over 6000 år gammel.
Det vil sige at vi ingen istid havde for 15.000 år siden og Danmark
ikke er skabt under afsmeltningen af iskappen?

Ved du hvad Bjarne, andre kæmper til døden for deres frihed, du forærer
din frihed væk til gengæld for en bog fuld af løgn, digt og anekdoter, jeg
ved godt hvem jeg vælger at tro på, og det er ikke dem fra dit hold.
Helle Jensen
Ole Madsen
2024-06-29 12:16:25 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
til bjarne, sorry, den køber jeg ikke

til helle, der er mange fra din lejr der har anfægtelser pga den
forståelse, jeg selv tror på en ældgammel jord, og det siger jeg med
bibelen i hånden, sådan læser jeg den
Bjarne
2024-06-29 14:56:24 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det er fint nok for mig.
Men det er derfor jeg gerne vil jer vise de beviser der ikke er blevet
forfalsket.

Det vigtigste er din tro på det Jesus gjorde for os.
Ingen kan vel regne med at skulle vide alting.
Bjarne.
Bjarne
2024-06-29 14:50:58 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Og hvorfor mener du så, at jeg bør vide det.
Bjarne.
Thocor 1726.275
2024-06-29 15:17:53 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Da du læste det du kommenterer, opdagede du så at der blev stillet et
spørgsmål ?
--
Sometimes the best you can do for yourself,
is to help someone else in need
Bjarne
2024-06-29 17:55:46 UTC
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Nej jeg kan ikke få øje på noget spørgsmål.
Højest en konstatering, som jeg kan bifalde, da det er en forkert
tidsagivelse.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-29 18:12:17 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Nej Bjarne, du så godt spørgsmålstegnet, men du er ude af stand til
at argumentere for noget, der ikke fremgår af den store bog, der har
frarøvet dig al frihed til at tænke selv.

Du siger du higer efter seriøs debat, men hver gang muligheden ligger
lige foran næsen på dig, ter du dig i stedet som en debil tosse.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-29 18:34:47 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Jeg gav dig jo ret.
Der kan ikke havde været en istid for 15000 år siden.
Det er jo logik, så det burde du vel sel kunne se.
Hvorfor skulle jeg bekræfte noget der er så indlysende.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-29 20:49:12 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det der er indlysende er at du er dum som en dør, og at jorden
er meget mere end 6.000 år gammel, når den sidste istid startede
for 117.000 år siden.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-29 21:53:40 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det er så bare ikke rigtig.
Beviserne har jeg sendt dig, så hvad siger du så til dem.

Er der nogen af dem du kan modbevise?
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-30 05:59:32 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Hvis det er dine youtubevideoer du hentyder til, så er det under
mit niveau at modbevise den form for "beviser".
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-30 10:16:50 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Tak for din bekræftelse på at bibelens forudsigelser er så korrekte.

"De vil være løgnere, arrogante, pralende og selv tro de er så vise, men i
virkeligheden er de uvidende tåber.

Ingen kan vist passe bedre på den profeti end dig.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-01 05:43:21 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Hvis der vitterligt var tale om intelligent design, ville det ikke have
været nødvendigt med den bog, med alle de sjove historier om,
hvor onde I godtroende vil være mod os der ikke tror på, at I er et
resultat af intelligent design., for der er bestemt intet intelligent over
jer, snarere tværtimod.
Helle Jensen
Thocor 4908.388
2024-07-02 10:51:46 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1726.275
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Der var kun ét spørgsmålstegn i det du citerede.

Jeg har længe haft en nagende mistanke om, at din news-reader ikke viser
dig al tekst i de indlæg du læser (lidt som når man læste med google og
der var '...', som angav udeladt tekst). Det ville forklare, hvorfor det
for os andre virker som om, du svarer i øst og vest, og slet ikke
relateret til det du kommenterer.
If you can't improve the silence, be silent
Lyrik
2024-06-29 15:24:59 UTC
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Videoen har et uigendriveligt bevis på at Bibelen er en jødisk løgnebog!
der er stjerner og galaxer der ligger så langt væk at lyset er millioner
af år om at komme til James Web teleskopet så vi kan se dem.
De har altså eksisteret for hundrede millioner år siden.
Virkeligheden er det bedste bevis på Bibelens Flop!

"Can you dig it" Bjarne du arme?

Bjarne
2024-06-29 18:08:46 UTC
Post by Lyrik
[...]
Du burde se denne herre her, han har styr på det.

Men du tør jo ikke.
Han er vis en af de få, der har samme mening om kristendommen som jeg selv.

Alle kristne bør se og høre dette foredrag, og derefter bruge det som
grundlag for en debat.

Det er synd, at der ikke er nogen her, der virkelig tør debattere teksterne
i bibelen.

Der er vist kun et par stykker der har dette mod.

Ateisterne vil jo kun deltage, hvis det handler om mudderkastning og
uddeling af deres ondskab.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-29 18:14:54 UTC
http://youtu.be/JHJVoxesIww
Men du tør jo ikke.
Han er vis en af de få, der har samme mening om kristendommen som jeg selv.
Alle kristne bør se og høre dette foredrag, og derefter bruge det som
grundlag for en debat.
Du vil jo ingen debat, uanset hvor mange videoer du har gloet
dig igennem de seneste 25 år.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-29 18:40:32 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
[...]
Det er da det jeg siger jeg gerne vil.
Så du lyver.
Og du ved jeg ikke orker at debattere med folk der altid lyver.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-29 20:51:02 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
[...]
Nu er det jo ikke dig selv du skal debattere med.
Helle Jensen
Lyrik
2024-06-29 20:59:09 UTC
Post by Helle Jensen
Du vil jo ingen debat, uanset hvor mange videoer du har gloet
dig igennem de seneste 25 år.
Det er da det jeg siger jeg gerne vil. Så du lyver. Og du ved jeg ikke
orker at debattere med folk der altid lyver.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du kan aldrig deltage i en debat, for du lyver konstant til fordel for
din "Jødebog"!

Du slikker røv på Zelinskij og Anthony Blinken!
Du slæber rundt med "Moses i kurven"!

Der er kun et bogstav til forskel på en Jyde og en Jøde.
Og der er kun en ting der har værdi for dem og det er profit!

Lyrik
Bjarne
2024-06-29 21:55:18 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Jeg elsker også dig.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-30 06:02:00 UTC
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Nå, er det ellers ikke sådanne kærlighedserklæringer du kalder
svinske og sjofle?
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-30 10:25:22 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Jeg ved det jo godt.
For dig er det svinsk og det sjofle jo det normale, da du ikke kender andre
betydninger af venlige ord

I den kristne verden, har disse ord en helt anden betydning.

Men da du hverken kender til kristendom eller venlighed, kan ingen forklare
dig det.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-01 05:49:26 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Nu er du jo den eneste der her i gruppen har udtalt sig om, at det er
svinsk og sjofel opførsel når to mænd siger de elsker hinanden, husk
det, Bjarne.

Vi der ikke er resultat af intelligent design, er meget mere forstående
og overbærende i den henseende.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-01 08:14:25 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Ja der er jo ikke noget intelligent, med i jeres design.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-01 10:14:42 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Din tegnsætning tyder heller ikke ligefrem på nogen intelligens.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-01 10:32:55 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Det er jo klart, for du har slet ikke nogen.
Så ikke så mærkeligt at du aldrig kan tyde noget.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-02 06:21:24 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Ikke engang det danske sprog mestrer du:
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?subentry_id=59011346&query=tyde+p%C3%A5

At noget tyder på, er ikke ensbetydende med at det skal tydes, snarere tværtimod.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-02 12:37:51 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Ja men så tyder alt jo tydeligt på at at det bør tydes.
Bjarne.
Thocor 0036.682
2024-07-01 11:01:06 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Hvem har "designet" dem, du omtaler med "jeres design" ?
If it shouldn't be like this, it wouldn't be like this
Bjarne
2024-07-01 16:22:05 UTC
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Helle tror det var ingenting, da de jo ingen intelligens har.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-02 06:37:06 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Nu var det jo ikke hvad jeg tror, der blev spurgt ind til.

I øvrigt lægger du jo op til, at der må være to skabende guder,
siden der er vores og jeres design?
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-02 12:39:19 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Din skaber må du så gerne have for dig selv.
Bjarne.
Thocor 3515.230
2024-07-02 13:35:37 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Du mener der er mere end én skaber ?
Hvis du er i tvivl, er du ikke i tvivl
Bjarne
2024-07-02 19:35:51 UTC
Post by Thocor 3515.230
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Nej, hvordan kan du overhovedet spørge så dumt?
Har du en meget dårlig hukommelse.

Jeg har flere gange præciseret over for dig, hvad min tro er.

Men du får den lige igen så.

Jeg tror på bibelen, fordi jeg ved den er sandhed hele vejen.

Jeg har lavet hver eneste tråd for at bevise at det har jeg ret i.

Men ingen vil se disse beviser eller debattere dem.
Jeg tror det er fordi i er bange for sandheden.

Og hvorfor i er det, vil eller kan i heller ikke forklare.

Og jeg kan se i bibelen hvorfor, som jeg også har skrevet om mange gange.

Men heller ikke det vil nogen forholde sig til.

Det eneste i reagerer på, er indlæg med anklager og mudderkastning.

Jeg har undersøgt det, og konklusionen er utvetydig.

Og nu gider jeg ikke spilde mere tid på at gentage det samme igen og igen i
en uendelighed.

Kan du fortælle mig hvorfor i er så bange for at se beviserne som bekræfter
bibelens skrifter?

Og hvorfor ateister altid benægter deres tror, når man spørger ind til den?
Mange påstår at de tror på evolutionsteorien og på BigBang, men når man så
spørger dem om detaljerne i disse videnskabelige beviser, nægter samtlige
af jer at i ikke tror på nogen af disse.
Hvorfor mon, kan du forklare det?

Min teori er, at i godt ved at disse teorier er totalt sande, men i tør ikke
indrømme det.
Er i virkelige alle så store kujoner, at i ikke engang på en debat side tør
vedgå jeres egne meninger, og derfor altid vælger flugten og stikker
hovedet i busken.?

Tænk lidt over dette, eller er det for seriøst for dig?
Bjarne.
Bjarne
2024-07-02 19:41:29 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3515.230
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Rettelse
!
Min teori er, at i godt ved at disse videnskabelige teorier er totalt usande, men i tør ikke
Et par rettelser
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-07-06 14:43:45 UTC
Post by Bjarne
Jeg tror på bibelen, fordi jeg ved den er sandhed hele vejen.
Du har endnu ikke fattet forskellen på tro og viden
Post by Bjarne
Jeg har lavet hver eneste tråd for at bevise at det har jeg ret i.
Det viser jo bare hvor uduelig du er til at bevise det du tror
Post by Bjarne
Men ingen vil se disse beviser eller debattere dem. Jeg tror det er fordi i
er bange for sandheden.
Der er grænser for hvor meget tid jeg gider spilde på noget der er så
plat og elendigt som de videoer jeg har set af det du har linket til.
Post by Bjarne
Og hvorfor i er det, vil eller kan i heller ikke forklare.
Så er det igen dine evner der er utroligt dårlige.
Post by Bjarne
[...]
Ja... den viser hvor uduelig du er.
Post by Bjarne
Og nu gider jeg ikke spilde mere tid på at gentage det samme igen og igen i
en uendelighed.
Fantastisk... håber du til en forandring holder dit løfte.
Post by Bjarne
Kan du fortælle mig hvorfor i er så bange for at se beviserne som bekræfter
bibelens skrifter?
Der er da ikke noget at være bange for udover at spilde sin tid.
Post by Bjarne
Og hvorfor ateister altid benægter deres tror, når man spørger ind til den?
Hvad er formålet med at du bliver ved med at lyve?
Post by Bjarne
[...]
Hvornår har du her i gruppen set nogen påstå at de tror
evolutionsteorien?
Post by Bjarne
[...]
Her er det vist dig Bjarne der igen har et problem med sandheden.
Post by Bjarne
Tænk lidt over dette, eller er det for seriøst for dig?
Der er ikke noget nyt fra din side... men du burde tænke over om det er
dig selv der er problemet.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Thocor 4712.781
2024-07-02 10:47:59 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Nu spurgte jeg ind til din forklaring, hvem tror du har "designet" dem,
du omtaler med "jeres design" ?
Bjarne
2024-07-02 12:42:49 UTC
Post by Thocor 4712.781
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Jeg tror ikke på noget.

Jeg påpeger blot, at intelligens vist ikke indgår i jer ateisters design.
Bjarne.
Thocor 3258.367
2024-07-02 13:35:06 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 4712.781
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
[...]
Du gør hvad som helst, for at slippe for at svare...

Nu spurgte jeg ind til din forklaring, hvem mener du har "designet" dem,
du omtaler med "jeres design" ?
Post by Bjarne
Jeg påpeger blot, at intelligens vist ikke indgår i jer ateisters design.
(jeg er ikke ateist)

Hvem mener du så har skabt/designet ateister ?
Time you enjoy wasting is not wasted time
Bjarne
2024-07-09 19:50:02 UTC
Post by Thocor 3258.367
Post by Bjarne
Post by Thocor 4712.781
Post by Bjarne
Post by Thocor 0036.682
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Jeg påpeger blot, at intelligens vist ikke indgår i jer ateisters design.
(jeg er ikke ateist)
Hvem mener du så har skabt/designet ateister ?
Det må du da selv bestemme.
Det er da dumt at spørge nogen du aldrig vil tro på.

Da du jo altid tror at du selv ved bedre.

Kan du huske hvordan Jesus beskrev dig og dine vender?
Bjarne.
Lyrik
2024-07-09 23:20:54 UTC
Post by Bjarne
Kan du huske hvordan Jesus beskrev dig og dine vender?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvad siger jesus om denne oplevelse:

https://www.youtube.com/shorts/QQzrtxL_nHw

Lyrik
Bjarne
2024-07-10 07:52:53 UTC
Post by Lyrik
Post by Bjarne
Kan du huske hvordan Jesus beskrev dig og dine vender?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
https://www.youtube.com/shorts/QQzrtxL_nHw
Lyrik
Åh nej, har ham Lyrik mand, nu igen gjort sin mor gravid!

🤣🐒
Bjarne.
Lyrik
2024-07-10 13:39:01 UTC
Post by Bjarne
Post by Lyrik
Post by Bjarne
[...]

Så du ser aben som en gren på den menneskelige familie?!
Jamen så har evolutionen fået Bjarnes grønne stempel!!;-)