5 Things Science Cannot Explain (but Theism Can)
Ole Madsen
2024-05-05 07:01:13 UTC
https://www.crossway.org/articles/5-things-science-cannot-explain-but-theism-can/?utm_source=Crossway+Marketing&utm_campaign=7b3d4190bd-20240504+Gen-5ThingsScienceCannotExplainbut&utm_medium=email&utm_term=0_-7b3d4190bd-%5BLIST_EMAIL_ID%5D
Bjarne
2024-05-05 09:18:52 UTC
Post by Ole Madsen
[...]
Det er en virkelig god artikel.
Den forklarer det jeg i årevis har forsøgt at forklare de stivnakkede
ateister her på debatten.

Desværre nægter de som regel helt at ville se på eller høre om disse
beviser.

De påstår jo altid at de selv ved bedre.
Og beviserne blot er nogle løgne.

Kort og godt, de opfører sig så præcis som Jesus fortalte os at sådan ville
de gøre på vores tid.

Men giv aldrig op med at udbrede sandheden.
Rigtig godt gået Ole.

Jeg selv bliver altid glad, når jeg læser den slags trosbekræftende
artikler.

Og mon ikke også andre der ikke er helt så tykhovedet, vil kunne få glæde af
at kende sandheden, og komme til at tro.

Det tror jeg ihvertfald på.

Og mange tak for linket.
--
Mvh