9 beviser mere på at bibelen taler sandt.
Bjarne
2024-07-11 11:26:33 UTC
Akærlogiske fund mm der bekræfter bibelens skrifter.

Som forudset!

Ateisterne er blevet tavse, så mon ikke de mange hundrede af beviser, nu er
ved at få dem til at tænke sig om?

Der er ikke mere nogen af dem der rigtig tør modargumenter mod bibelens
tekster.
Så nu kan de blot give budbringerne skylden for deres frustrationer.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-12 05:38:54 UTC
http://youtu.be/_gfuGdyBSdI
[...]
Hvorfor bliver du ved med at gentage de samme løgnagtige argumenter
igen og igen, du mener måske, at bare du gentager løgnen tit nok, bliver
den til sandhed for dig?
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-12 10:16:16 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det er jo sket for dig, så det er blot det jeg vil rede did fra
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-12 12:00:57 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Jeg kunne huske i 1950'erne kom der et par gamle damer fra
jehovas vidner forbi en gang eller to om måneden for at få varmen
og kaffen, de fortalte at der var fundet rester af Noahs ark på Ararat
bjerg, den sorteste løgn, men vi børn syntes deres løgnehistorier var
vældig spændende.

Jeg kan forstå på dig at intet har ændret sig siden:
https://www.jw.org/da/bibelens-l%C3%A6re/historie/historisk-korrekt/
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-12 18:39:21 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Jo da, nu er der blevet bygget et museum der hvor de famdt den.

Det er blevet en stor turist attraktion.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-12 19:31:03 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Endnu en fordrukken løgn:
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293932-d6535611-Reviews-ARARAT_Museum-Yerevan.html
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-13 04:12:28 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Jeg ved ikke engang om det er det museum du blinker til er det rigtige, men
du kan jo besøge det.

Så kan du se for dig selv at museet er virkelig.
Hvorfor mon du altid tror at alle andre lyver?

Er du da blevet så vandt til det selv, at du nu tror det er normalt?

Tjah måske det er ved at passe, verden er jo styret af løgnens fader.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-13 06:13:33 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
For fanden, Bjarne, prøv at faktatjekke dine løgnehistorier bare
en lille smule, inden du begejstret udlægger dem som "beviser"

Toppen af Ararat Bjerg har været militært område i årtier,
så absolut ingen har fået tilladelse til at lave arkæologiske
udgravninger der, endnu mindre at bygge et museum, som
du påstår ligger på stedet.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-13 09:54:34 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det har jeg vist aldrig påstået at det gør.

Forresten vil jeg bede dig om at grave lidt i historiebøgerne o hvorfor den
omtalte kaserne blev placeret der hvor den er, og hvorfor myndighederne,
afspærrede området som militært.

Nå men faktisk er Noahs ark blevet fundet flere steder, påståes det, og ved
et af dem er der altså lavet et museum.

Hvor mange og hvor de steder er ved jeg ikke, det er jo ikke så interessant
før de virkelig kan dokumentere at det er det rigtige de har fundet.

Jeg har aldrig studeret netop disse påståede fund, selv om et af de sidste
ser mere lovende ud end de andre, da man har fundet balassten og ankersten,
som skulle være brugt.

Så det vil ikke undre mig, hvis de virkelig har fundet det.
Men som du ved er der enorme kræfter der altid prøve at hindre at den slags
bliver kendt.

Men prøv selv om du kan finde ud af noget om disse fund.
Jeg lover dig at du vil blive slemt overrasket.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-13 13:41:45 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Nemlig Bjarne, onde kræfter ligger på lur overalt for at knægte din tro.
Helle Jensen
@_PHD
2024-07-13 05:08:58 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Bjarne evner ikke at adsklille religiøse løgne fra virkeligheden,

har forestiller sig at blot han tror der findes guder og ånder så
bliver de virkelige
@_PHD
2024-07-13 05:07:25 UTC
Post by Bjarne
Akærlogiske fund mm der bekræfter bibelens skrifter.
nej så absolut ikke,

du sidestiller overtro, fabler og myter med videnskab

du sidestiller din overtro med bevis,

du aner ikke hvad et bevis er,

mennesker har opfundet guder og andre overnaturlige ting i tusindvis,

de fabelvæsner du tror på er lige så meget fantasi som resten,

din religion er ikke mere sand ensd alle andre religioner -

der er ingen sandhedsværdi overhovedet i religion,

hvorfor evner du ikke at adskille din overtro og dine fantasier fra
virkeligheden?
Bjarne
2024-07-13 09:40:17 UTC
Post by @_PHD
Post by Bjarne
[...]
Er din tro bredere?
Ja det tror du, men du kan ikke bevise en eneste af den der er sandhed.
--
Mvh
Bjarne.
@_PHD
2024-07-13 22:00:10 UTC
Post by Bjarne
Post by @_PHD
hvorfor evner du ikke at adskille din overtro og dine fantasier fra
virkeligheden?
Er din
<klip>

hvad med at svare når du bliver spurgt?
Bjarne
2024-07-14 09:34:55 UTC
Post by @_PHD
Post by Bjarne
Post by @_PHD
hvorfor evner du ikke at adskille din overtro og dine fantasier fra
virkeligheden?
Er din
<klip>
hvad med at svare når du bliver spurgt?
Når du spørger om noget der ikke eksisterer, kan man jo ikke svare.

Prøv du at svare på, hvorfor du tror der bor nisser i de danske
Løvskove.
--
Mvh
Bjarne.
Jon Tveten
Det vet da alle!
Bjarne
2024-07-14 10:24:07 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by @_PHD
Post by Bjarne
Post by @_PHD
[...]
OK ja så passer det naturligvis.
--
Mvh
Bjarne.
jenserik
2024-07-14 18:55:56 UTC
Post by Bjarne
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bibelen taler slet ikke. Den holder sin kæft! Det samme burde du gøre!

Lyrik
Helle Jensen
2024-07-14 20:38:35 UTC
Post by jenserik
Post by Bjarne
[...]
Tak for dagens grin.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-15 10:17:57 UTC
Post by jenserik
Post by Bjarne
[...]
Har du da nogensinde hørt mig tale?
--
Mvh
Bjarne.
Bjarne
2024-07-15 10:20:58 UTC
Post by jenserik
Post by Bjarne
[...]
Ateisterne har ihvertfald lært at holde kæft, da de nu er begyndt at kunne
se den løgn de lever i.

Men kujoner som i jo er, tør i ikke indrømme det.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 2537.0
2024-07-15 10:27:37 UTC
Post by jenserik
Post by Bjarne
[...]
Der er da ikke nogen, som skriver mindre her i gruppen, så hvem tænker
du på ?
.. da de nu er begyndt at kunne se den løgn de lever i.
Eller (mere sandsynligt) folk gider ikke dine trættekære råben "ulv"
hele tiden; fordi vi gang på gang har konstateret, at du kun lukker
varm luft ud.
--
Hvis du venter på, at nogen skal komme og frelse dig,
er du på venteliste.
Bjarne
2024-07-15 10:39:39 UTC
Post by Thocor 2537.0
Post by jenserik
Post by Bjarne
[...]
Igen en ateist der bekræfter at jeg har ret, tak for det.

Men kan du give mig et lille bitte eksempel på det du kalder det varme luft
jeg har lukket ud?

Nej de kan du ikke, men hvorfor.
Nu kommer der en ny løgn som undskyldning, vil i vædde?

Eller skal hovedet igen ned i busken. 🤣🤪

Hvor er i ateister dog nemme at gennemskue og afsløre.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 0413.282
2024-07-15 15:08:42 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2537.0
Post by jenserik
Post by Bjarne
[...]
Endnu en gang lyver du ved at omtale mig som ateist. Jeg er ikke ateist.
Post by Bjarne
Men kan du give mig et lille bitte eksempel på det du kalder det varme luft
jeg har lukket ud?
Starten på denne tråd.
Post by Bjarne
Nej de kan du ikke, men hvorfor.
Jo, det har jeg netop gjort.
Post by Bjarne
Nu kommer der en ny løgn som undskyldning, vil i vædde?
Forklar hvad der er løgn, og hvorfor du mener det er løgn. Eller er det
igen blot en af din forsøg på at afspore tråden, når du ikke kan komme
med et fornuftigt svar..
Post by Bjarne
Eller skal hovedet igen ned i busken. 🤣🤪
Det er nok nødvendigt, for at finde dig.
Post by Bjarne
Hvor er i ateister dog nemme at gennemskue og afsløre.
Jeg er ikke ateist, hvordan bruger du så mine skriverier til, at
gennemskue ateister ?

Nu har jeg svaret på mange af dine emner, men du forholder dig
formodentlig kun til et (afsporende) punkt, hvis du overhovedet
forholder dig til det jeg skriver.
If it shouldn't be like this, it wouldn't be like this
Bjarne
2024-07-15 16:38:41 UTC
Post by Thocor 0413.282
Post by Bjarne
Post by Thocor 2537.0
Post by Bjarne
[...]
Så fik jeg ret igen.
I ateister er nemme.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3136.844
2024-07-15 18:33:25 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0413.282
Post by Bjarne
Post by Thocor 2537.0
Post by Bjarne
[...]
Og jeg fik ret..
Post by Bjarne
Så fik jeg ret igen.
I hvad ? At du spåede at der ville komme en løgn ? Men du kan ikke
påvise hvad der skulle være løgn, endsig forklare hvorfor du mener det
er løgn.
Post by Bjarne
I ateister er nemme.
Jeg er ikke ateist.
--
The greatest enemy of knowledge is not ignorance,
it is the illusion of knowledge. - Daniel J. Boorstin
Bjarne
2024-07-16 11:00:03 UTC
Post by Thocor 3136.844
Post by Bjarne
Post by Thocor 0413.282
Post by Bjarne
Post by Thocor 2537.0
Post by Bjarne
Så fik jeg ret igen.
I hvad ? At du spåede at der ville komme en løgn ? Men du kan ikke
påvise hvad der skulle være løgn, endsig forklare hvorfor du mener det
er løgn.
Post by Bjarne
I ateister er nemme.
Jeg er ikke ateist.
Ja det forsøger du jo at bilde mig ind.
Det ved jeg godt.

Så jeg kan da også betegne dig som satanist.
For det er jo det samme, set fra et kristent synspunkt.

Der er kun 2 muligheder, enden er du en kristen, eller så er du en satanist.

Mange ved det nok ikke, men det er satan der er skyld i at nogle mennesker
ikke vil vedgå sig kristendommen.

De falske profeter og alle andre falske religioner, også mange falske
kristne er jo satans værk.

Så at fornægte kristendommen, er at tjene satan, uanset hvad du vil kalde
det.

Det er nu engang fakta, som intet menneske kan lave om på.
I kan tro på, at det ikke er således, det kan man og mange gør det.

Jesus selv var jo i tvivl om der overhovedet ville være nogle kristne
tilbage, når han engang vender tilbage.

Sidst gud fjernede de ikke kristne mennesker, fandtes der kun 8 ægte kristne
der fik lov at overleve.

Jeg håber da på vi næste gang kan slå den rekord.

Alle kristne bør derfor arbejde på at få jer revet væk fra at tjene satan.

Jeg prøver, men er vist ikke særlig god til det.

Jeg har da aldrig før i mine andre job her på jorden, haft så svært ved at
få ting til at lykkedes.

Nå men man skal jo aldrig give op.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3553.194
2024-07-16 16:40:06 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3136.844
Post by Bjarne
Post by Thocor 0413.282
Post by Bjarne
Post by Thocor 2537.0
Post by Bjarne
I ateister er nemme.
Jeg er ikke ateist.
Ja det forsøger du jo at bilde mig ind.
På samme måde, som du forsøger at "bilde" os ind, at du er kristen.
Post by Bjarne
Det ved jeg godt.
Så jeg kan da også betegne dig som satanist.
Skal jeg så også til at kalde "Jehovas Vidne", katolik, eller muslim ?
Post by Bjarne
For det er jo det samme, set fra et kristent synspunkt.
Der er kun 2 muligheder, enden er du en kristen, eller så er du en satanist.
Det passer meget godt med din snæversynthed, og totalt selvsving, når du
får argumenter/spørgsmål du ikke kan svare på.
If it shouldn't be like this, it wouldn't be like this
Bjarne
2024-07-16 17:20:05 UTC
Post by Thocor 3553.194
Post by Bjarne
Post by Thocor 3136.844
Post by Bjarne
Post by Thocor 0413.282
Post by Bjarne
Post by Thocor 2537.0
Post by Bjarne
For det er jo det samme, set fra et kristent synspunkt.
Der er kun 2 muligheder, enden er du en kristen, eller så er du en satanist.
Ja det bliver du jo nok nødt til, når du nu helst skal undgå at tale eller
sige noget sandt.
Så gør da endelig det, du skal da ikke svigte din gud for min skyld.
Post by Thocor 3553.194
Det passer meget godt med din snæversynthed, og totalt selvsving, når du
får argumenter/spørgsmål du ikke kan svare på.
Ja det kan da godt ske, jeg ved det jo ikke, før jeg har prøvet det.
Og det er der da ingen udsigter til i det her forum.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-07-14 20:55:20 UTC
Post by Bjarne
[...]
Beklager Bjarne... med alt det gylle du lukker ud er der jo ingen grund
til at spilde en masse tid på.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-07-15 10:30:56 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
[...]
Akurat, du bekræfter til fulde det jeg skrev.

Så tak for det.
Derpå kan m altid kende en Løgnagtig ateist.

De vil aldrig argumentere for det de tror på, da de ved det er løgn.
Og de bebrejder altid budbringeren af sandheden, med for eksempel på at det
er noget gylle så det vil de ikke bruge tid på.

De har aldrig set hvad det er de kalder gylle.
Og de har aldrig kendt budbringeren.

Mon der kan eksisterer mere foragtelige personer end jer?

Og jeg ved godt hvad du svarer.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-07-15 11:48:24 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
[...]
Det har jeg svaret dig på mindst to gange indefor det seneste år. At du
er så småt begavet at du ikke er i stand til at forstå noget så simpelt
er ikke min skyld.
Post by Bjarne
De har aldrig set hvad det er de kalder gylle.
Det aner du jo intet om... men jo jeg keder lidt til gylle og dit
fuldemandsvrøvl stinker endnu værre.
Post by Bjarne
Mon der kan eksisterer mere foragtelige personer end jer?
Det bliver jo svært at finde nogen der overgår dig i ondskab.
Post by Bjarne
Og jeg ved godt hvad du svarer.
Og alligevel skriver du så dumt. ;-)
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-07-15 16:42:01 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Og jeg ved godt hvad du svarer.
Og alligevel skriver du så dumt. ;-)
Tak for indrømmelsen.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3344.231
2024-07-15 18:34:30 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Og jeg ved godt hvad du svarer.
Og alligevel skriver du så dumt. ;-)
Tak for indrømmelsen.
Hvis du ser en indrømmelse der, så siger det en del om dine evner til at
læse. En gang troede jeg det var påtaget, men er efterhånden kommet i
tvivl.
--
you can talk the talk,
can you walk the talk ?
Bjarne
2024-07-16 11:03:06 UTC
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Ja det sker vist tit, selv om du jo altid påstår det modsatte.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 3051.832
2024-07-16 16:31:43 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Du læste (og forstod) tydeligvis ikke det du kommenterer. DET sker tit.
--
Focus, not on the rudenesses of others,
not on what they've done or left undone,
but on what you have & haven't done yourself
Bjarne
2024-07-16 17:26:37 UTC
Post by Thocor 3051.832
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jammen så er vi jo enig.
Det har jo som altid med dig, intet med kristendom at gøre.

Det sker ikke bare tit, ind til videre, sker det i alle dine indlæg.
Kristendom vil du for alt i verden ikke høre om.
Det er derfor det er så let at regne din religion ud, og hvilken falsk gud
du tilbeder og adlyder.

Som sagt, i ateister er meget nemme at gennemskue.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 2921.294
2024-07-17 14:30:57 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3051.832
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Så vi er enig i at du ikke læser og forstår det du kommenterer ?!? Eller
læste du endnu en gang ikke det du besvarede...
Post by Bjarne
Det har jo som altid med dig, intet med kristendom at gøre.
Nej, det er skridtet før. Hvis vi skal debattere, skal vi læse og forstå
det den anden skriver. Der er du ikke nået til endnu, derfor giver det
ikke mening at gå til næste skridt.. debat af/om kristendom.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Bjarne
2024-07-17 17:27:04 UTC
Post by Thocor 2921.294
Post by Bjarne
Post by Thocor 3051.832
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Fint.
Så må du jo igang med at læse og forstå.
God arbejdslyst.
--
Mvh
Bjarne.
Thocor 0159.905
2024-07-18 09:02:26 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 2921.294
Post by Bjarne
Post by Thocor 3051.832
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Endnu et eksempel på at du ikke læser det du kommenterer...
--
All religions are like different cars all moving in the same direction.
People who don't see it have no light in their hearts.
Bjarne
2024-07-18 09:58:45 UTC
Post by Thocor 0159.905
Post by Bjarne
Post by Thocor 2921.294
Post by Bjarne
Post by Thocor 3051.832
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Ja det er jo dit standsvar, hver gang du intet fatter.

Og det er sgu tit.
--
Mvh
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-07-16 17:11:30 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Her viser du jo igen hvor stor en ondskabsfuld løgnhals du er
Løgnerbjarne.
Du tror jo ikke på treenigheden... så ifølge link til kristne kilder
her i gruppen kan du jo så ikke være kristen... og det passer jo meget
godt med din sataniske ondskabfulde opførsel.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-07-16 17:30:06 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Thocor 3344.231
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Ja det vil du vel ønske dig, så er vi jo på samme hold.
Synd det bare er løgn.
Men også du har jo lov til at drømme.
--
Mvh