Nu ved jeg da en af grundene til at ateister bliver så sure.
Bjarne
2024-04-18 14:05:46 UTC
Hvergang man forsøger at fortælle dem om kristendommens idialer og livssyn.

Tror man på Gud og hans ord, som står nedskrevet i bibelen, kan man ikke
undgå at få en dårlig samvittighed, hver gang man opfører sig direkte imod
hans bud og vilje.

Så som at ønske ondt for andre mennesker, og være Løgnagtig, samt alle andre
kriminelle og umoralske handlinger.

Så det vil jo være meget ubehageligt, for et almindelig kristen menneske,
hvis det skulle begynde at komme med så mange ondskabsfulde løgne om andre,
som ateisterne her på debatten kommer med i alle deres indlæg.

Jeg tror at de prøver at slippe af med deres dårlige, samvittigheder ved
simpelthen at fornægte Gud og hans søn Jesus.

Jeg er dog bange for at de vil komme til at fortryde det meget bittert, en
dag inden så længe.

Derfor er de stadigvæk mit ønske, at alle i som fornægter gud, vil ændre
adfærd før det er for sent.

Må gud i Jesu navn, være jer nådig.
Bjarne.
Lyrik
2024-04-19 19:13:25 UTC
Post by Bjarne
Må gud i Jesu navn, være jer nådig.

Alle mennesker glæder sig hvert år til Jul over Jesu efterfølger, nemlig
"Julemanden"

Du ved vi får gaver og bliver ikke dræbt af "Bøssekarlen"?