Beviserne på evolutionsteorien gennem tiderne.
Bjarne
2024-06-04 20:03:35 UTC
Her er en videnskabsmands gennemgang af de beviser det gjorde ham overvevist
om at evolutionsteorien var sand.

Han fortæller også hvad hans nærmere undersøgelse af disse mange forskellige
beviser, og fundne fossiler beviste om evolutionslæren.

Videoens oplysninger meget veldokumenteret.

Så nyd den.
For alle som ønsker at kende sandheden om virkeligheden.
Bjarne.
Bjarne
2024-06-05 13:14:33 UTC
http://youtu.be/ch9w4QIfjEI
[...]
Der troede jeg at jeg måske kunne få en debat med ateister om netop denne
video.

Da den jo handler om alle de beviser der har ført til at så mange tror på
evolutionsteorien.

Men måske har jeg fået dem omvendt, så er jeg en glad mand.
Bjarne.
@_PHD
2024-06-05 14:25:48 UTC
Post by Bjarne
Post by Bjarne
Her er en videnskabsmands gennemgang af de beviser det gjorde ham overvevist
om at evolutionsteorien var sand.
Der troede jeg at jeg måske kunne få en debat
en debat med en fordomsfuld person som dig er en umulighed,
og det har du sikkert fået at vide før

så lang tdi dine fordomme står ivejen for debat er du selv den største
debar-hindring
Bjarne
2024-06-05 15:59:30 UTC
Post by @_PHD
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvad har den video med mine fordomme at gøre, eller omvendt?
Bjarne.
@_PHD
2024-06-12 18:45:55 UTC
Post by Bjarne
Hvad har den video med mine fordomme at gøre, eller omvendt?
når det drejer sig om dig har ALT med dine fordomme at gøre

derfor er en debat med dig en umulighed
Bjarne
2024-06-13 10:05:16 UTC
Post by @_PHD
Post by Bjarne
Hvad har den video med mine fordomme at gøre, eller omvendt?
når det drejer sig om dig har ALT med dine fordomme at gøre
derfor er en debat med dig en umulighed
Ja for de mindre begavede er det jo nok svært.
Men du må vel kunne finde en ligesindet du kan ævle med, når nu debat er en
umulighed for dig.
Bjarne.
Jon Tveten
2024-06-13 10:50:28 UTC
Post by Bjarne
Post by @_PHD
Post by Bjarne
Hvad har den video med mine fordomme at gøre, eller omvendt?
når det drejer sig om dig har ALT med dine fordomme at gøre
derfor er en debat med dig en umulighed
Ja for de mindre begavede er det jo nok svært.
Ja det vil nok være umulig å finnen noen mindre begavet enn deg.
umulighed for dig.
Thocor 1306.82
2024-06-05 15:18:21 UTC
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Allerede ved emne-linjen, vidste jeg det ville være spild af tid.

Den viser at du ikke har forstået hvad en "videnskabelig teori" er. Den
skal nemlig ikke bevises.

(ved ikke om jeg orker igen at forklare dig det, du har jo ikke forstået
eller debateret de andre gange du har fået det forklaret).

En videnskabelig teori, skal passe på det vi ved, kan måle og veje
(gentagne gange). Den kan modbevises, aldrig bevises (ellers var det jo
ikke en teori, men fakta).
--
" Those are my principles. If you don't like them I have others. "
- Groucho Marx
Bjarne
2024-06-05 16:06:26 UTC
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvis du bare turde se videoen, ville vi være nået langt.

Men jeg forstår godt at du er så bange.
Men fakta er jo fakta.

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er, måske kan du finde modet når du bliver
ældre.
Bjarne.
Thocor 3706.477
2024-06-06 09:39:21 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Det er ikke relevant, når forudsætningerne ikke er til stede.. det giver
ikke mening at snakke om videnskabelige teorier, når du tydeligvis ikke
forstår principperne for dem.
Post by Bjarne
Men jeg forstår godt at du er så bange.
Ved ikke om du selv ved det, men den påstand er et selvmål, uden lige ;-)
If it shouldn't be like this, it wouldn't be like this
Bjarne
2024-06-06 10:12:07 UTC
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Men jeg forstår godt at du er så bange.
Ved ikke om du selv ved det, men den påstand er et selvmål, uden lige ;-)
Er det dig eller mig, der graver alle de beviser frem.
Og er det dig eller mig, der ikke kan nævne beviserne i video, fordi man
rystede for meget i bukserne og ikke har haft modet til at se fakta?
Og nu må jeg vel hellere holde lidt, inden du også tisser i bukserne.
Bjarne.
Thocor 4603.100
2024-06-06 10:49:50 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Men jeg forstår godt at du er så bange.
Ved ikke om du selv ved det, men den påstand er et selvmål, uden lige ;-)
Er det dig eller mig, der graver alle de beviser frem.
Det er dig, der ikke forstår principperne i en videnskabelig teori (her:
evolutionsteorien), derfor giver det ikke mening at snakke om beviser du
mener at have fundet. Når det helt grundlæggende er ikke er på plads,
giver det ikke mening at fortsætte.
Post by Bjarne
Og er det dig eller mig, der ikke kan nævne beviserne i video, ..
Hvorfor skulle jeg nævne beviserne i videoen ? Du har vel selv set den.
Post by Bjarne
.. fordi man rystede for meget i bukserne og ikke har haft modet til
at se fakta?
Og selvmål igen..
--
You will not be punished for your anger
you will be punished by your anger
Bjarne
2024-06-06 14:03:39 UTC
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Og er det dig eller mig, der ikke kan nævne beviserne i video, ..
Hvorfor skulle jeg nævne beviserne i videoen ? Du har vel selv set den.
Ja men det har du ikke?
Det er derfor du ikke vil nævne et eneste af dem.
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
.. fordi man rystede for meget i bukserne og ikke har haft modet til
at se fakta?
Og selvmål igen..
I ateister, er nu bare for nemme at gennemskue, og afsløre i jeres løgne.

Minder mig om da mine døtre var ganske små, børn er ikke gode til at lyve.

Ateister burde være bedre da de altid lyver.
Men deres iq er så lille som et nyfødt barn.
Og deres religion er så dum, at deres løgne er så nemme at gennemskue.

Ufattelig at i ikke selv kan regne det ud.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-06 16:38:55 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Jeg synes det er mere ufatteligt at du stadig ikke kan regne ud hvad
en ateist er, eftersom du har fået alle facts serveret på et sølvfad
utallige gange.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-06 18:28:12 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
En ateist er et andet ord for en satanist.

Det er fakta.
Og uanset hvad i finder på at kalde en satanist, af fine ord, ja så er en
satanist stadigvæk en satanist.

En satanist er en der ikke vil vide af gud.
Se nu ved du også hvad en ateist er for en.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-06 19:42:19 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Jeg er klar over nu, at kristen er et andet ord for idiot.
Og uanset hvad du finder på at kalde en kristen af fine ord, ja så er en
kristen stadigvæk en idiot.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-06 20:46:50 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Det er derfor jeg er en Bjarne. 🤪
Bjarne.
Jon Tveten
Ja, er et annet ord for idiot?
Helle Jensen
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-07 10:27:51 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Ja så tror jeg godt jeg kan melde færdig med den sidste af min forskning af
og omkring ateisternes adfærd.

Resultatet af denne lille forskning, må siges at have levet op til
forventningerne, og endda en del mere end forventet.

Jeg vil nu prøve om jeg ikke kan bruge denne undersøgelse, til at udarbejde
en plan, der kan gøre det en smule nemmere at kunne udbrede bibelens
budskab, også til selv de mest tykpannede ateister.

Men lad os nu se, der er da fremskaffe den nødvendige viden for at kunne
udarbejde en fremgangsmåde.

Det er altid spændende at arbejde med udvikling.
Bjarne.
Thocor 0202.385
2024-06-07 11:04:02 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Første del må vel være at undersøge hvad "ateisme" er, ellers kan du jo
ikke afgøre hvem der er ateister, og hele din undersøgelse falder til
jorden.
Post by Bjarne
[...]
Måske du skulle udvikle din forståelse af de ord du bruger, lær
betydningen af flere ord.
--
you can talk the talk,
can you walk the talk ?
Bjarne
2024-06-09 15:17:52 UTC
Post by Thocor 0202.385
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
[...]
Mon ikke du er den eneste person her, der ikke ved hvad, "flere ord"
betyder.

Du kan få et stikord til at hjælpe dig på vej.

5 ord er flere end 3 ord.

Måske det kunne hjælpe lidt på din manglende forståelse af den sætning du
ikke kan forstå.
Bjarne.
Thocor 3838.380
2024-06-09 15:40:45 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0202.385
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
[...]
Tror du er den eneste der ikke ved den sætning betyder. Eller er det
påtaget uvidenhed fra din side ?

Måske du også skulle blive bedre til at læse og forstå.
--
" Those are my principles. If you don't like them I have others. "
- Groucho Marx
Bjarne
2024-06-09 15:22:56 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Nå da.
Render du da rundt og kalder dine ligesindede for nogle Ja'er?
Tumling
Bjarne.
Thocor 1649.639
2024-06-07 10:23:05 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Men jeg forstår godt at du er så bange.
Og nu påstår du noget om mig... er det ikke det du selv føler dig stødt
over, når du tror andre påstår noget om dig ?
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Og er det dig eller mig, der ikke kan nævne beviserne i video, ..
Hvorfor skulle jeg nævne beviserne i videoen ? Du har vel selv set den.
Ja men det har du ikke?
Du læser ikke hvad jeg skriver. Så længe du ikke har forstået
principperne for videnskabelige teorier, så giver det ikke mening at
føre en debat ud fra indholdet i videoen.
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
.. fordi man rystede for meget i bukserne og ikke har haft modet til
at se fakta?
Og selvmål igen..
I ateister, er nu bare for nemme at gennemskue, og afsløre i jeres løgne.
Jeg har oplyst dig så mange gange, at jeg ikke er ateist, at du ikke kan
påstå du ikke ved det. Med andre ord, en løgn fra dit tastatur.

Desuden har du ikke afsløret nogen løgn. Men du skal da have chancen for
at fortælle hvad du mener er løgn, og forklare hvorfor (men jeg holder
ikke vejret, indtil du gør det).
--
Sometimes the best you can do for yourself,
is to help someone else in need
Bjarne
2024-06-07 10:33:57 UTC
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Man kan jo ikke altid forvente en lykkelig afslutning på tingene.
Bjarne.
Thocor 0016.286
2024-06-07 11:01:27 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Med andre ord, du kan ikke fortælle hvad, i denne tråd som du mener er
løgn; og slet ikke forklare hvorfor du mener det er løgn. Så det må vel
anses som en løgn, at du skulle afsløret en løgn.
Be Yourself. Everyone Else Is Already Taken
Bjarne
2024-06-07 11:49:49 UTC
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Med andre ord og med andre ord.
Prøv med dine egne ord engang

Hvis du vil læse alle dine løgne, skal du blot læse alle dine indlæg her på
debatten.

Jeg tror ikke du kan finde et eneste indlæg du har skrevet, som ikke er fuld
af løgn,
Bjarne.
Thocor 5801.72
2024-06-08 11:00:02 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
[...]
Da du aldrig svarer på det du spørges om, er det den nødvendige tilgang.
Post by Bjarne
Prøv med dine egne ord engang
Hvad står der efter "Med andre ord", hvis ikke det er mine egne ord ;-)
Post by Bjarne
[...]
Det er ikke min opgave, at dokumentere at din påstand er korrekt. Til
trods for din påstand, har du endnu ikke påvist og forklaret en eneste
løgn i min indlæg.
--
Whenever we feel that we are definitely right,
so much so that we refuse to open up to anything or anybody else,
right there we are wrong.
Bjarne
2024-06-08 17:50:18 UTC
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Blot i de sidste 5 linjer her, leverer du mindst 2 løgne.
Bjarne.
Thocor 0957.451
2024-06-08 18:11:14 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Intet af det jeg har leveret i denne tråd er løgn.

Hvad i de fem første linjer er løgn, og hvorfor mener du at det er løgne ?
Those who justify themselves do not convince.
Bjarne
2024-06-09 14:49:50 UTC
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jeg skrev de 5 sidste linjer, ikke de 5 første.

Men de er nok også løgn, gider bare ikke se efter.

Vend tilbage hvis du en dag gider at diskutere kristendommen.
Bjarne.
Thocor 3039.570
2024-06-09 15:32:25 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Fair nok, min fejl.

Men hvis du vil i den slags detaljer, så var de 5 sidste linjer 2 fra
dig, og 3 fra mig. Så det er nok heller ikke det du mener ;-)
Post by Bjarne
Men de er nok også løgn, gider bare ikke se efter.
Vend tilbage hvis du en dag gider at diskutere kristendommen.
Hvad i de 5 linjer er løgn, og hvorfor mener du det er løgn ? Eller vil
du endnu en gang ikke stå ved dine beskyldninger ?
--
En ideolog kan forsvare en sag så stærkt, at enhver kan forstå den er svag.
- Piet Hein
Bjarne
2024-06-09 15:08:54 UTC
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Når du påstår at min påstand er korrekt, er det da din opgave at dokumentere
det.

Du er jo da den eneste der ved hvad det er for en påstand du er uenig i.
Og du er vel også den eneste der ved hvorfor du mener den er forkert og
dermed også hvorfor den skal og hvordan den skal dokumenteres.

Jeg har for eksempel tit påstået at solen står op om morgenen, samt vand kan
føles vådt, og i tusindvis af andre ting.

Altså er det løgn at du ikke har pligt til at dokumentere det du er
utilfreds med.

Ikke andres, man kan hverve en sagfører hvis man ikke selv kan finde ud af
det.

Jeg anbefaler at du fortsætter denne omsonse diskution i en debat gruppe om
jura.
De har sikkert forstand på sådan noget.
Jeg vil hellere diskutere kristendommen.

Det er derfor jeg er her på denne debat.

Jeg ved godt at i ateister ikke vil vide af kristendommen, og derfor jo nok
heller ikke ved en disse om den.
Det tyder det da på herinde på denne debat.

Men hvorfor i så bliver ved med at debattere det, selv om i opdager at det
er noget i ikke vil vide af, eller ønsker at komme til at kende, ja det er
da godtnok mere end mystisk.

Det burde der forskes i.
Bjarne.
Thocor 3327.821
2024-06-09 15:37:55 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Jeg påstår ikke at din påstand er korrekt. Det er dig der påstår at jeg
lyver; hvilket jo så må være din opgave at forklare.
Post by Bjarne
Du er jo da den eneste der ved hvad det er for en påstand du er uenig i.
Jeg er uenig i din påstand, om at der er løgne i det jeg skriver.
Hvilket du ville vide,hvis du læste det du kommenterer..
Post by Bjarne
Og du er vel også den eneste der ved hvorfor du mener den er forkert og
dermed også hvorfor den skal og hvordan den skal dokumenteres.
Du påstår jeg lyver, så må du jo vide, hvad du mener er løgn og kunne
forklare hvorfor du mener det er løgn. Ingen andre end dig påstår at jeg
lyver, derfor må du jo være den eneste der ved hvad du tror er løgn.

Din påstand (at jeg lyver), din opgave at dokumentere.
--
The peace you want is already in you,
you just can't feel it because the mind is making too much noise
- Eckhart Tolle
Bjarne
2024-06-09 17:22:46 UTC
Post by Thocor 3327.821
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Det gør du i dine indlæg.
Print dem ud og hæng dem op på vægen.
Der har du din dokumentation.
Bjarne.
Thocor 0158.103
2024-06-10 08:02:29 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 3327.821
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Hvad har jeg skrevet, som du mener er løgn, og hvorfor mener du det er
løgn ?
--
" Those are my principles. If you don't like them I have others. "
- Groucho Marx
Bjarne
2024-06-10 12:12:04 UTC
Post by Thocor 0158.103
Post by Bjarne
Post by Thocor 3327.821
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Det har vist ikke så meget med kristendommen at gøre.
Vend tilbage når og hvis du vil vide noget om kristendommen.
Bjarne.
Helle Jensen
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-10 20:29:41 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 0158.103
Post by Bjarne
Post by Thocor 3327.821
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Ja Thocor kan godt være lidt vanskeligt, men er du nu ikke lidt meget grov
ved staklen.
Bjarne.
Thocor 3820.814
2024-06-11 08:39:33 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Thocor 0158.103
Post by Bjarne
Post by Thocor 3327.821
Post by Bjarne
Post by Thocor 0957.451
Post by Bjarne
Post by Thocor 5801.72
Post by Bjarne
Post by Thocor 0016.286
Post by Bjarne
Post by Thocor 1649.639
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Thocor 3706.477
Post by Bjarne
Post by Thocor 1306.82
Post by Bjarne
Post by Thocor 4603.100
Post by Bjarne
Post by Bjarne
[...]
Enten et forfejlet forsøg påat være sjov, eller også viser det at du
ikke læser det du kommenterer.

Men nu er du, som sædvanligt, kommet med adskillige løgne, i dine indlæg
i denne tråd.
--
Anything is happening all the time