Bjarne, du er ude af trit med din sekt
Helle Jensen
2024-06-03 06:39:26 UTC
https://www.jw.org/da/jehovas-vidner/ofte-stillede-sp%C3%B8rgsm%C3%A5l/kreationismen-tro/

Nogle kreationister lærer at jorden blot er få tusind år gammel.
Men ifølge Bibelen har jorden og universet eksisteret før de
seks skabelsesdage.
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-03 08:41:33 UTC
Post by Helle Jensen
https://www.jw.org/da/jehovas-vidner/ofte-stillede-sp%C3%B8rgsm%C3%A5l/kreationismen-tro/
Nogle kreationister lærer at jorden blot er få tusind å gammel.
Men ifølge Bibelen har jorden og universet eksisteret før de
seks skabelsesdage.
Jeg vidste ikke at jeg ejede en sekt?
Er du medlem siden du ved det er min?

For det kan vel ikke være løgn?
Du påstår jo du ikke skriver løgne om andre her på debatten.

Nå måske det også blot er løgn?

Det er vel også totalt ligegyldigt, når blot man ved det.
Men du skal da have lov til at bevise, at du ikke lyver.

Så fortæl endeligt hvor du har din viden, om min slægt fra?
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-03 13:44:22 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Bjarne, der er en ret betydelig forskel på sekt og slægt,
men måske alligevel ikke, i dit besynderlige debile tilfælde.
--
Helle Jensen