Det er da nemt at forstå.
Jens Bech
2024-06-01 06:49:41 UTC
Vi kører ikke i hestevogn mere. nu køre vi i biler mennesket har opfundet.

Det er bevist at mennesket har opfundet religionen. I Gøbleki Tepe for
12.000 år siden.

den nyopfundne religion viser sig uden gud. Stonehengde, Jeriko,
Gøbbleki Tepe og andre steder.

Tanken var at placere rester af afdøde i "Templet" for at mindes dem og
se deres knogler,(Som regel et kranie, som i Jeriko var udsmykket med gips)

Senere blev en gud føjet til. De meldte sig selv! Det gjorde de når de
nåede predikatet:"Mægtig"!

"Jeg, en mægtig er nu gud! Jeg frelser mine venner og dræber mine fjender"!

Altså blev guderne valgt ud fra deres krigslykke!

Og så kommer det I støder jeres sarte pander imod! Når vi selv har
opfundet religion og selv har valgt guderne, så har vi selv patent på at
forandre konceptet og guderne!?

Det begyndte at ske da vi blev trætte af Jesus. Hans glorifikerede
fødsel blev erstattet af Julemanden. Her gik vi så langt at vi klædte os
ud som Julemænd og bildte børnene ind at han var virkelig!
Vi blev kede af det hvis de opdagede snyderiet for tidligt.

Men Julemanden var ønsket om noget rart og venligt 100% godt som vi i
virkeligheden ønskede for hinanden. Han var født ud af et fælles
folkeligt ønske om en "God gud".

Nu ved vi hvor alle guder kommer fra! Vi har selv udnævnt dem!

Så, når alle folk ønsker en Julemand, så lad os indsætte ham i "Parnasset"!

Lyrik
Jens Bech
2024-06-01 07:10:05 UTC
Post by Jens Bech
Vi kører ikke i hestevogn mere. nu køre vi i biler mennesket har opfundet.
Nu ved vi hvor alle guder kommer fra! Vi har selv udnævnt dem!
Så, når alle folk ønsker en Julemand, så lad os indsætte ham i "Parnasset"!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Men vi har også ønsket om at kende vores virkelige ophav. Vi vil kende
den der skabte Vorres dimension/Universet!

Vi begynder med en Julemand der har videnskaben som sin teologi. Så vil
videnskaben langsomt føre os til Gud der skabte alt.

Vi skal begynde ved begyndelsen for at nå målet.

Julemanden er en god tue på vejen mod målet.

Lyrik
Jon Tveten
Send Putin et annet sted.
Jens Bech
2024-06-01 09:11:57 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
Post by Jens Bech
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg troede du var et menneske!? Men du er måske en AI?

Lyrik
Jon Tveten
2024-06-01 10:21:31 UTC
Post by Jens Bech
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
Post by Jens Bech
[...]
Jeg trode ingen normale mensker kunne støtte Putin, men jeg tok vel
feil.
Bjarne
2024-06-01 12:51:35 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
Post by Jens Bech
[...]
Nej du tog bestemt ikke fejl.
Ingen af hans støtter, er normale mennesker.
Nazisme er ikke normalt idag.
Bjarne.
Bjarne
2024-06-01 12:49:04 UTC
Post by Jens Bech
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
Post by Jens Bech
[...]
Dæmon er mere passende.
Bjarne.
Bjarne
2024-06-01 12:47:54 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
Post by Jens Bech
[...]
6 alen under jorden, vil være er særdeles passende sted at placere ham.
Bjarne.
jenserik
2024-06-01 16:05:38 UTC
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
[...]

Skal I gå for at være kristne? I sieeres gruppe" ikke flere indlæg fra
min side.
Det sidste jeg vil sige er at Åbenbaringsbogen er et falsk skrift!

Farvel

Lyrik
Bjarne
2024-06-01 17:20:20 UTC
Post by Jens Bech
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
Post by Jens Bech
[...]
Se det ved du jo ikke, du håber det bare, fordi du godt ved der ikke rigtig
står noget, der er til jeres fordel.
Bjarne.
Bjarne
2024-06-01 12:45:12 UTC
Post by Jens Bech
[...]
Det eneste du kan bevise, er at du er et vrøvleøre. 😵‍💫👂👂👂👂👃👂
Bjarne.