Et spørgsmål til de kristne.
Bjarne
2024-05-29 13:39:27 UTC
Er der nogen af jer der har fået mere viden om hvem den kommende antikktist
er?

Jeg hører flere og flere trossamfund, fortælle at han på nuværende
tidspunkt, allerede er født, og muligvis er en kendt person.
Bjarne.
Ole Madsen
2024-05-29 15:25:42 UTC
Post by Bjarne
[...]
det er håbløst at gætte eller sige et navn for han vil først stå frem
når menigheden er taget bort
Bjarne
2024-05-29 17:03:51 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Bjarne
[...]
Det er jo nok ikke meningen at vi skal vide det før det er den rette tid.

Men det dukker jo virkelig meget nyt viden frem i disse tider, præcis som
det er forudsagt i bibelen.

Jeg syntes det er vildt spændende at følge med i, hvordan alt i nyhederne
følger forudsigelserne i bibelen.
Bjarne.
Bjarne
2024-05-29 17:16:49 UTC
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Bjarne
[...]
PS. Forresten tror jeg ikke rigtig på bortrykkelsen.
Jeg har ikke rigtig set noget i bibelen der overbeviser mig.
Nærmest det modsatte.

Det burde vi vel tage op i en ny tråd?
Bjarne.
Ole Madsen
det kan vi godt, vi kan jo tage et kapitel af gangen
Bjarne
2024-05-30 03:12:18 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Bjarne
[...]
God ide.
Bare det ikke ender i det sædvanlige ateist ævl.
Bjarne.