Tyve videnskabelige beviser på at bibelen er sandhed.
Bjarne
2024-07-22 09:32:14 UTC
Nogle påstår endda at bibelen ikke er en bog om videnskab.
Men de tager grueligt fejl.

Bibelen er OGSÅ en bog om videnskab.

Her er tyve beviser på netop dette.

Bibelen har i mange tusinde af år, haft videnskabelige forklarringer, som
videnskaben, først lanft senere har fundet ud af, samt også en del de endnu
kæmper med at finde ud af.

Jo gud er ægte og bibelen er hans ord, og vi er alle hans skabninger.

Idag ved jeg uden nogen tvivl at det er sådan.

Gud siger det, og videnskaben bekræfter det.
Hvad mere kan man forlange?

Ja tåber kan jo forlange det umulige.
De er jo tåber.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-22 10:16:31 UTC
http://youtu.be/Fhe_V4_NoNE
[...]
Bjarne mener ligesom jehovas vidner, at det er legitimt at lyve eller
omgå sandheden, hvis blot det kan stille hans religion i et bedre lys
over for omgivelserne.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-22 11:18:25 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Havde lige håbet vi kunne vå en debat om kristendommen.
Men en ateist skulle straks komme med nogle ondskabsfulde løgne og
beskyldninger, imod budbringerne.

Hverken jehovas vidner eller jeg mener det er ligitimt at lyve..
Så hvorfor vil dæmonen sprede sådan en løgn?
Jo den gør jo blot det dens herre og mester befaler.
Han er jo trods alt, løgnens fader.

Nu kan ingen der læser det her, vel længere være i tvivl om at det er satan
der er ateisternens gud.

Nå lad os nu glemme den giftige rådenhed og vende tilbage til kristendommen.

Tyve beviser på at bibelen også indeholder videnskab.
http://youtu.be/Fhe_V4_NoNE
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-22 11:25:29 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Nåh, jehvas vidner har da ellers ingen problemer med Rahab, der gemmer
tre jødiske spioner i fjendeland, men samtidig benægter kendskab
til spionernes færden over for sine landsmænd?
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-22 14:20:40 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Kan du ikke finde et andet sted at skide?
Og hvis du er sur på jehovas vidner, så skriv til dem.

Kryb tilbage til den mødding du kom fra.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-22 18:15:48 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Hvorfor ter du dig som en tosse, hver gang du bliver taget i at lyve?
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-23 11:01:31 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Jeg kunne ikke drømme om at te mig som dig, eller lyve.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-24 05:07:51 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Det var heller ikke dine drømme der var emnet.
--
Helle Jensen