Hvad så, Bjarne?
Helle Jensen
2024-07-01 06:25:42 UTC
Homoseksualitet findes selv i dyreverdenen, i naturen får de bare
ikke nogen efterkommere, men her i Zoo bliver de hjulpet lidt på vej,
og viser sig som forbilledlige forældre.
https://www.abendblatt.de/hamburg/article226728575/Schwules-Pinguin-Paar-von-Hagenbeck-bruetet-in-Berlin-Ei-aus.html

Er det sjofle og svinske pingviner vi ser her, Bjarne?
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-01 08:05:08 UTC
Post by Helle Jensen
[...]
Kravl tilbage til kloakken du kom op fra.
Tak
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-01 10:12:42 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
https://www.bibelselskabet.dk/brugbibelen/bibelenonline/tit/1
For de rene er alting rent, men for de befængte og vantro er intet rent,
hos dem er både forstanden og samvittigheden befængt.
De forsikrer, at de kender Gud, men i handling fornægter de ham, de
er afskyelige og ulydige og er ude af stand til at udrette noget godt.,

Det lyder unægteligt som dig, Bjarne?
Er du virkelig en falsk kristen?
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-01 10:36:15 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Det er ihvertfald betryggende, for mig, at du tror det.
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-02 06:18:17 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Jeg tror ikke det lyder som dig, jeg ved det lyder som dig.
Helle Jensen
Bjarne
2024-07-02 12:30:53 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Naturligvis, jeg tror skam på dig.
Du som har forbindelse til fanden selv, og som kan læse tanker i mit hovede,
som jeg aldrig har haft.

Hvem! tør dog tvivle på en så troværdig kvinde, der endda også er udstyret
med en tissemand.
Og så med dine fine forbindelser. 👹☠️👻

Uha uha. 🙀🙈😦🥵🥵
--
Mvh
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-03 05:55:01 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Nåh, tanken pirrer dig alligevel, siden du bliver ved at kredse om emnet.
Helle Jensen
Lyrik
2024-07-23 12:59:06 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du ligner jo en rigtig frodig kvinde Helle Leth Laursen!

Lyrik
Lyrik
2024-07-23 13:07:50 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

se
her-https://www.facebook.com/photo.php?fbid=475316505922084&set=pb.100003312174439.-2207520000&type=3

lyrik
Helle Jensen
2024-07-24 05:23:47 UTC
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Det er da godt nok en lille frodig bammerlammer du har fundet der,
som jeg godt nok intet har tilfælles med, bortset fra fornavnet.

Hvis du fulgte lidt med ville du vide at jeg selv har fortalt, at jeg er et langt
tyndt siv uden noget særligt frodigt brystparti, ja faktisk så ufrodigt, at jeg
aldrig har ejet en BH.

Så på den igen, Lyre, et hint er min mailadresse, HAMK er initialerne,
det troede jeg egentlig alle havde luret, OHC er en forkortelse der ingen
praktisk betydning har længere.
Helle Jensen
Lyrik
2024-07-24 16:56:43 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er du den spændende "Billedkunstner"?;-)

jenserik
Helle Jensen
2024-07-25 05:57:14 UTC
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
[...]
Den eneste billedkunst jeg har lavet, er i skolen i de mindre klasser, hvor vi den
dag vi fik juleferie, hver især fik tildelt et felt på tavlen, hvor vi skulle tegne jesusbarnets
fødsel, eller nisser og snelandskaber med kridt på tavlen, bagefter skulle vi stemme om
hvis's tegning der var det flotteste, jeg kan godt afsløre at jeg aldrig fik særlig mange
stemmer, så billedkunstner, nej.
--
Helle Jensen