Her er en video om rigtig svineri.
Bjarne
2024-07-04 15:13:31 UTC
Til Helle og alle i andre der bifalder og deltager i lignende.!

Det som i ateister bifalder som naturlig adfærd, er det vi kristne kalder
svineri, og som gud kalder for en vederstykkelige.

Se videoen jeg tror den taler for sig selv.

Jeg har kun set Ca. Et minut af den, så kunne jeg ikke klare mere.

Så jeg vil ikke anbefale kristne mennesker at se den, for den er virkelig
styg og vemmelig, det tyder det første minut på.

Jeg ved ikke om jeg får mod nok, til at se den til ende.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-07-05 06:30:44 UTC
http://youtu.be/8fUBf04fEBA
Det som i ateister bifalder som naturlig adfærd, er det vi kristne kalder
svineri, og som gud kalder for en vederstykkelige.
Her er vederstyggeligt svineri fra en rigtig kristen adfærd:
https://ekstrabladet.dk/krimi/dansk-praest-knaldet-for-boerneporno-sygemeldt-af-kirken/10288684
--
Helle Jensen