Hvor for er Bjarne redd fo atheister.
Jon Tveten
2024-05-07 07:28:24 UTC
Er det noen ateister som har noen gang truet Bjarne?
Er det noen atheister som har sagt at bibelen skal forbys?
Er atheister en trusel mot kristene?
Er Bjarne en som truer atheister?
Bjarne
2024-05-07 16:32:50 UTC
Post by Jon Tveten
Er det noen ateister som har noen gang truet Bjarne?
Er det noen atheister som har sagt at bibelen skal forbys?
Er atheister en trusel mot kristene?
Er Bjarne en som truer atheister?
Du har virkelig ikke forstået mig.
Men det er vel nærmest også umuligt for for folk der intet ved om
kristendommen.

Fakta er at jeg har stor medlidenhed med ateister og alle andre der
fornægter kristendommen.

Jeg har aldrig været bange, eller farlig over for nogen mennesker.

Det her er en debat gruppe, ikke en slagmark.

Men kristendom handler også om verdens største slag og slagmark.

Prøv at lære det grundlæggende om kristendommen, det vil gøre din forståelse
af emnerne her på debatten, meget nemmere.
Bjarne.
Jon Tveten
Jeg vet mere om kristendommen en hva du tror du vet.
Bjarne
2024-05-08 11:49:09 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Bjarne
Post by Jon Tveten
[...]
Jamme så ved du jo udmærket hvad der er på vej, og hvad der venter os
kristne, når kristendommen bliver forbudt, og det bliver strafbart at eje
en bibel.

Så jeg forstår slet ikke dine indlæg, når du nu udmærket vidste svaret.
Bjarne.