Gud har altid været
Ole Madsen
2024-06-24 06:18:38 UTC
https://www.blueletterbible.org/Comm/stewart_don/faq/the-attributes-of-god-that-belong-to-him-alone/01-does-the-bible-teach-that-god-has-always-existed.cfm
Ole Madsen
2024-06-24 06:24:55 UTC
Post by Ole Madsen
https://www.blueletterbible.org/Comm/stewart_don/faq/the-attributes-of-god-that-belong-to-him-alone/01-does-the-bible-teach-that-god-has-always-existed.cfm
Jesus siger, hvis i ikke bliver som børn, kan i ikke komme i himmerig,
børn er meget umiddelbare, de har let ved at acceptere at Gud altid har
været
Helle Jensen
2024-06-24 06:29:34 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Derfor bør man heller ikke fylde dem med løgn, som f.eks. Bjarne gør
med sine børnebørn, men lade dem vente med at tage en beslutning
til de er myndige, men så fik I jo nok ikke mange proselytter, så derfor
vil I præge dem så tidligt som muligt.
Helle Jensen
Ole Madsen
2024-06-24 08:59:47 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
dette gælder alle slags mennesker, troende og ikke troende, hvis man som
forældre ikke giver børnene noget at stå på i livet bliver de rodløse og
tidsånden griber fat i dem og ødeligger dem og forvirrer dem

bare se på verden i dag med alle de forskellige slags køn

tidsånden er dæmonisk
Bjarne
2024-06-24 09:16:57 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Det er jo ikke så underligt endda.
Se blot på den lære ateister spreder overalt, det er jo udelukkende satanisk
lære.
Det kan jo ikke føre til andet, end at skabe lidelse, ulykke samt et helvede
på jord.

Blev forudsagt i bibelen, at sådan ville det blive i vores tid

Det er jo Dæmonerne, der regerer verden for tiden.
Bjarne.
Thocor 1841.901
2024-06-24 09:19:22 UTC
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Hvis du vidste hvad ordet 'ateist' betyder, ville du vide at det du
skrev her, er noget vrøvl.
Those who justify themselves do not convince.
Bjarne
2024-06-24 13:48:20 UTC
Post by Thocor 1841.901
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Du selv er da et strålende eksempel på en ægte satanist.
Alle dine indlæg indeholder jo påstande om at satans løgne skal man tro på.

Hvis du fulgte mine råd, ville du ikke være i tvivl.
Bjarne.
Thocor 1308.406
2024-06-26 06:18:20 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1841.901
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Pudsigt. Det eneeste jeg har fortalt om min tro, er at jeg oplyser at
jeg ikke er ateist. Så overvej med dig selv, hvorfor du bilder dig selv
ind, at du ved mere om mig.
Post by Bjarne
Alle dine indlæg indeholder jo påstande om at satans løgne skal man tro på.
Vis mig blot én af disse påstande, eller indrøm at du lyver.
Post by Bjarne
Hvis du fulgte mine råd, ville du ikke være i tvivl.
For at komme (lidt) tilbage til tråden, som du ikke forholder dig til;
så er jeg ikke i tvivl om, at dine svar/kommentarer ofte ikke relaterer
sig til det, du du "svarer" eller kommenterer.
--
People have settled down in ignorance and craving,
constructed truths,
then settled down in the results of ignorance and craving
Bjarne
2024-06-26 11:07:01 UTC
Post by Thocor 1308.406
Post by Bjarne
Post by Thocor 1841.901
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Ja det er sørme godt at vide.
Bjarne.
Thocor 2210.152
2024-06-26 11:22:59 UTC
Post by Bjarne
Post by Thocor 1308.406
Post by Bjarne
Post by Thocor 1841.901
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Så det kan (eller vil?) du ikke fremvise ? Eller læste du igen ikke det du
kommenterede..
--
If you can solve your problem, then what is the need of worrying?
If you cannot solve it, then what is the use of worrying?
Bjarne
2024-06-26 12:03:17 UTC
Post by Thocor 2210.152
Post by Bjarne
Post by Thocor 1308.406
Post by Bjarne
Post by Thocor 1841.901
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
[...]
Vælg selv, så er du vel tilfreds.
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-06-24 09:17:56 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Hellere det end at skræmme børnene med religiøse skrækhistorier.
De forskellige køn er jo ikke noget nyt... forskellen er vel primært at
det tidligere var nødvendigt for dem at gemme det grundet ondskabsfulde
religiøse tosser.
Der er jo tidligere her i gruppen en der har nævnt at Jesus ud fra sin
opførsel måtte være bøsse... så der er jo ikke noget nyt i det.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Helle Jensen
2024-06-24 10:28:25 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Det er da i hvert fald nogle ret påfaldende konversationer de har,
af to mænd at være, fra vers 15
https://www.bibelselskabet.dk/brugbibelen/bibelenonline/joh/21
Helle Jensen
Jørgen Nielsen
2024-06-24 19:20:53 UTC
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
"V7 Den discipel, Jesus elskede, sagde til Peter: »Det er Herren." ;-)
Det og andre "sjove ting" siger vist en del om disse kristne.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-06-24 21:17:45 UTC
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Det fortæller faktisk kun hvor sjofle og modbydelige tanker du har.

Typisk satanist.
Fuldstændig som din ven Helle
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-06-25 14:01:08 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Det er jo citeret direkte fra biblen... så det må jo være din elskede
bibel der er sjofel og det der er værre. ;-)
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-06-25 15:36:55 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Ja i dine øre, er vel alle ord sjofle.
Bjarne.
Jørgen Nielsen
2024-06-25 19:35:26 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Nej... det var jo dig Bjarne der fandt det sjofelt.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-06-26 11:22:05 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Ja giv endelig alle andre skylden for dine tanker.

Så er du da selv fri for at tage ansvar for det der kommer ud af munden på
dig.

Forstår så godt du ikke vil høre om den kristne lære.
Bjarne.
Thocor 2944.285
2024-06-26 11:32:05 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Ingen andre kaldte det sjofelt, før dig.
Post by Bjarne
Så er du da selv fri for at tage ansvar for det der kommer ud af munden på
dig.
Du var den første der udtrykte, at det var sjofelt; vil du tage ansvar
for at være den første der gjorde det ?
If everyone is thinking alike, then no one is thinking
Jørgen Nielsen
2024-06-27 18:41:15 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
[klip]
Post by Helle Jensen
Post by Jørgen Nielsen
[...]
Beklager... men jeg fandt det ikke sjofelt... Det var dig Bjarne og du
var så stort et fjols at du også skrev det... men du er vel for stort
et skvat til at du vil indrømme det, men alle andre kan jo læse at du
har skrevet det.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
Bjarne.
Bjarne
2024-06-24 13:50:01 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Igen en ægte satanist.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-24 14:34:43 UTC
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Hvorfor smider Jesus så ikke Peter ud af huset, efter hans kærlighedserklæring,
og hvorfor flygter Peter ikke da Jesus spørger om han elsker ham?
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-24 16:58:18 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Der er meget du mangler, men dumhed har du da i overflod.

Du vil aldrig blive i stand til at forstå kristendommen, så længe du nægter
at lære noget om den, og resten af verden.

Det er simpelthen en umulighed.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-24 20:41:58 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Jørgen Nielsen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Hvorfor tumler du rundt som en idiot, når du ikke kan svare på et spørgsmål?
Helle Jensen
Helle Jensen
2024-06-24 10:31:12 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Jesus opholdt sig da ellers gerne sammen med dem du her dæmoniserer?
Hvorfor føler du dig bedre end din herre?
Helle Jensen
Ole Madsen
2024-06-24 13:38:09 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
du tror du har en sag imod mig men det har du ikke

jeg er venner med to personer som ikke er tilfreds med deres køn og jeg
elsker dem begge,.så du tager fejl
Helle Jensen
2024-06-24 14:29:20 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Hvorfor så udgyde med dæmonisk galde:
Helle Jensen
Ole Madsen
2024-06-24 13:39:07 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
der er også forskelpå at drage i samme åg og sige nej tak, jeg er i
verden, men ikke af verden
Bjarne
2024-06-24 13:57:35 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Bliv du bare ved med at lyve om Jesus, du vil blive så rigeligt belønnet.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-24 14:39:05 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Jesus havde da intet imod opmærksomhed fra samfundets bærme:
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/luderens-lovprisning
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-24 17:02:01 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Det aner du jo intet om.
Men han prøvede jo at frelse dem.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-24 20:44:51 UTC
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Bjarne
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Helle Jensen
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
Nåh, der står ellers at hun smurte olie på hans fødder,
men måske håbede han på en gratis tur i høet?

Måske var han i virkeligheden bipolar, mennesker som
I kristne kun har en hån til overs for?
Helle Jensen
@_PHD
2024-06-25 06:57:50 UTC
Post by Ole Madsen
Post by Ole Madsen
[...]
nej uhadada, folk som kunne finde på at stille spørgsmål
Post by Ole Madsen
børn er meget umiddelbare, de har let ved at acceptere at Gud altid har
været
at bilde børn løgne om himmelnisser og andet kravl ind er nemt,
men dog noget svineri,
så folk der bilder børn ind at der findes guder og onde ånder burde
ikke have lov til at omgås børn,
religiøse forbrydere er lige så skadelige for børn som pædofile
Helle Jensen
Helle Jensen
Ole Madsen
2024-06-25 10:52:37 UTC
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
det er mere ondt at bilde børn ind at Gud ikke er til

børn har iøvrigt en naturlig tro på Gud viser undersøgelser
Jørgen Nielsen
2024-06-25 14:07:37 UTC
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Nej da... hvad mener du er fordelen for børn ved at skræmme dem med
disse skrækkelige løgne.
Post by Ole Madsen
børn har iøvrigt en naturlig tro på Gud viser undersøgelser
Og det er ondskab ud over alle grænser at udnytte børns naivitet og på
den måde ødelægge deres liv.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Bjarne
2024-06-25 15:18:25 UTC
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Ja den fødes børn da altid med.

Mvh
Bjarne.
Bjarne
2024-06-25 15:32:27 UTC
Post by Bjarne
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Så hvorfor i alverden bliv fx
--
M vh
Bjarne.
Thocor 2505.265
2024-06-26 06:30:05 UTC
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Det der dog er mest ondt, er at bilde børn ind at noget er sandt, selvom
man ikke ved om det er sandt. Uanset hvor overbevist om, at det man
*tror* er sandt.
Post by Ole Madsen
børn har iøvrigt en naturlig tro på Gud viser undersøgelser
Hvilke undersøgelser ? Og hvad går den tro ud på, ifølge de
undersøgelser ?
Be Yourself. Everyone Else Is Already Taken
Jon Tveten
De tror på Odin.
Thocor 2345.451
2024-06-26 11:24:58 UTC
Post by Jon Tveten
Post by Thocor 2505.265
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
børn har iøvrigt en naturlig tro på Gud viser undersøgelser
Hvilke undersøgelser ? Og hvad går den tro ud på, ifølge de
undersøgelser ?
De tror på Odin.
I Skandinavien kan man jo hævde at det er tætter på den historiske
kultur-arv. Så måske det er nedarvet :-)
Anything is happening all the time
@_PHD
2024-06-30 14:32:20 UTC
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
det er jo også denne gang noget pærevrøvl,
miljøpåvirkning kan aldrig udelukkes
Bjarne
2024-06-30 16:16:30 UTC
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Ja selv naturlovene vil ateister jo benægte.

Pas nu på alle de steder i ingenting har liggende.
Kom ikke for tæt på, og få det afspærret og sat advarsel op.

Advarsel eksplosionsfare. 🤪😵‍💫🤣
Bjarne.
Bjarne
2024-06-25 15:00:47 UTC
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Det tror Jej ikke, har nogen som helst betydning for nogen ateist, eller
anden satanist.
Bjarne.
Helle Jensen
2024-06-26 06:05:45 UTC
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Værre bliver det når pædofili og religion går hånd i hånd:
https://www.information.dk/udland/2022/04/paedofili-katolske-kirke-voldtages-praest-italien-staar-helt-alene-smerten
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/ofre-paedofile-praester-gaar-i-aktion-paa-vatikanets-doertrin
https://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE11264227/delstat-i-usa-sagsoeger-biskop-for-at-ansaette-paedofile-praester/
Helle Jensen
Bjarne
2024-06-26 11:16:09 UTC
Post by Helle Jensen
Post by @_PHD
Post by Ole Madsen
[...]
Dette ville aldrig kunne ske i et kristent kirkesamfund.

Husk altid, at det er på frugterne du kan kende træet.

Ja der er mange der kalder sig for kristne, men meget få er de sande af
slagsen.
Bjarne.